  • Data: 2010-04-28 08:28:12
    Temat: Re: Styropian na elewacji drewnianej
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hr8r7j$spu$1@news.task.gda.pl...
    > Koniecznie musisz zapewnić wentylację przestrzeni pomiędzy ociepleniem a
    > ścianą, bo inaczej wyhodujesz grzyba. Ja przybiłem do ścian płyty OSB na
    > listwach dystansowych, zeby było 1-2 cm przestrzeni i na to styropian na
    > wkręty i podkładki z ucietych kołków plastikowych. Na dole i na górze
    > trzeba zrobić jakieś otwory dla wentylacji i zabezpieczyć je siatką, żeby
    > myszki nie powłaziły.

    Sprawca wątku to ma latwiej, on nie chce robic ocieplenia tylko elewacje,
    wiec daje styropian nie przejmując sie że ty rowki psują izolację. (wełna
    byłaby lepsza bo zapewniałby i jedno i drugie)
    Wentylacja tego miejsca w starym budynku gdzie układ ścian jest jaki jest
    musi być. Natomiast w nowych (kandayjczykach) mozna dać styropian bez
    przerwy bo w ścianie zapewniasz brak dopływu wilgoci od środka
    pomieszczenia.

    b.