  • Data: 2022-05-10 15:34:20
    Temat: Re: Szlifierka taśmowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2022 o 13:26, a a pisze:
> [...]
    masy 100kg w ruchu, w spadku w dól
    kręgosłup[a i 12 miesięczną rekonwalescencją

> [...]
    > i wyplatą odszkodowania za zbudowanie pułapki"
    >
    > Starsze osoby mają powszechne problemy ze stawem biodrowym i w Polsce jest plaga
    wymiany stawów biodrowych na endoprotezy.

    > 100 kg to u starszych kobiet to częsta waga
    > i moja teściowa miala problemy z krążeniem i się przewracała na schodach, schodząc
    w dół
    > ale miała szansę się uchwycić za poręcz, bo była spawana, stalowa, mocna, dlatego
    się nie poturbowała, ale dostała rozrusznik i sprawnośc została przywrócona.

    > Gdyby się złapała gufnianej poręczy przykręconej do ścianki gipsowej, to przy
    upadku , spadając na schody, ulegla by dużym obrażeniom, nie wykluczając połamania,
    obrażeń twarzy, rąk.

    > I z tego powodu poręcz musi być stabilna i wytrzymać gwałtowny nacisk.
    >
    > Wystarczy, gdy mocna, solidna poręcz choć raz uratuje komuś życie.
    >
    > W Mimcach na wszystko są normy i nikt poręczy do gipsu nie przykręci.
    >
    > Bywałem w firmie i dostała dostację łunijną na remont i poręcze i one są wadliwe,
    niestabilne, mocowane od doły, nie zabetonowane i ta poręcz jest wahliwa, gufniana,
    ale Brókselka kasę na wszystko wtrzuca, bo to kasa papierowa.

    > Idę do innej firmy i też poręcz metalowa wahliwa i nikogo nie uratuje.
    >
    > Jeździłem na politechnikę i tam była klatka schodowa pod ścianami, a w środku
    studnia na 4 pietra i poręcz niska, na jakieś 70 centymetrów, czyli nie stanowiła
    zabezpieczenia przed wpadnięciem do studni.

    > W sąsiedniej kamienicy, mlody chłopak wpadł do takiej studni z 3 pietra, ale
    przeżył.

    > Poręcz była przedwojenna, mocna, stalowa, z drewnianą górą, ale za niska
    >
    > Zatem poręcz to sprawa bezpieczeństwa na cale życie
    > i dlatego moi znajomi pobudowali domy parterowe, bez klatek schodowych, aby na
    starość nie złamac na schodach nogi, stawu biodrowego.

    > Twoje doświadczenie mnie nie interesuje.
    > Ojciec mial stolarnię, maszyny.
    > Jego kolega mial stolarnię i w poniedziałek p[owracali chłopaki ze wsi, po zabawach
    , alkoholu i
    > wielu sobie poucinalo palce pod piłą, gdyż byli jeszcze rozkojarzeni.
    >
    > Przez Internet, filmiki,. nie da się wiele naucczyć, bo narzędzia to real thing i
    starszy ucczy młodszego, ojciec syna
    > i tak zawsze było
    > bo od klikania wiedzy praktycznej nie przybywa
    >
    > Zatem przestań ględzić jak potłuczony
    >
    > Pijesz, nie pisz.

    Jak długo jeszcze będziesz się tak publicznie onanizował?