  • Data: 2022-05-10 13:26:49
    Temat: Re: Szlifierka taśmowa
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 10 May 2022 at 08:14:23 UTC+2, Uzytkownik wrote:

> [...]
    > palce oraz wszystkie kończyny.
    >
    > Ja mu tylko zwracam uwagę na brak konsekwencji w tym, co pisze:
    >
    > "nie wolno ci niczego polecać, gdy nie bierzesz za to żadnej
    > odpowiedzialności. Zenek kupi spawarkę i poparzy ręce, nogi podczas
    > spawania i zechce abyś mu wypłacił dożywotnie odszkodowanie, bo zostanie
    > inwalidą"
    >

    > "To wszystko blaga
    >
    > Poręcz musi wytrzymać gwałtowne uderzenie do 500 kg gdy teściowa będzie
    > schodzic z góry i się pożśl.ixnie na schodach
    >
    > Gdy poręcz gófniana, jak opisana powyżej, to się wyrwie ze ściany pod naciskiem
    masy 100kg w ruchu, w spadku w dól
    > co skutkuje polamaniem nóg, kosci biodrowej, zranieniem twarzy , urazami
    kręgosłup[a i 12 miesięczną rekonwalescencją
    > i wyplatą odszkodowania za zbudowanie pułapki"
    >

    > --
    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    > http://www.avg.com
    I znuf pierdzielisz jak potrzaskany.

[...]

    Starsze osoby mają powszechne problemy ze stawem biodrowym i w Polsce jest plaga
    wymiany stawów biodrowych na endoprotezy.

    100 kg to u starszych kobiet to częsta waga
    i moja teściowa miala problemy z krążeniem i się przewracała na schodach, schodząc w
    dół
    ale miała szansę się uchwycić za poręcz, bo była spawana, stalowa, mocna, dlatego się
    nie poturbowała, ale dostała rozrusznik i sprawnośc została przywrócona.

    Gdyby się złapała gufnianej poręczy przykręconej do ścianki gipsowej, to przy upadku
    , spadając na schody, ulegla by dużym obrażeniom, nie wykluczając połamania, obrażeń
    twarzy, rąk.

    I z tego powodu poręcz musi być stabilna i wytrzymać gwałtowny nacisk.

    Wystarczy, gdy mocna, solidna poręcz choć raz uratuje komuś życie.

    W Mimcach na wszystko są normy i nikt poręczy do gipsu nie przykręci.

    Bywałem w firmie i dostała dostację łunijną na remont i poręcze i one są wadliwe,
    niestabilne, mocowane od doły, nie zabetonowane i ta poręcz jest wahliwa, gufniana,
    ale Brókselka kasę na wszystko wtrzuca, bo to kasa papierowa.

    Idę do innej firmy i też poręcz metalowa wahliwa i nikogo nie uratuje.

    Jeździłem na politechnikę i tam była klatka schodowa pod ścianami, a w środku studnia
    na 4 pietra i poręcz niska, na jakieś 70 centymetrów, czyli nie stanowiła
    zabezpieczenia przed wpadnięciem do studni.

    W sąsiedniej kamienicy, mlody chłopak wpadł do takiej studni z 3 pietra, ale przeżył.

    Poręcz była przedwojenna, mocna, stalowa, z drewnianą górą, ale za niska

    Zatem poręcz to sprawa bezpieczeństwa na cale życie
    i dlatego moi znajomi pobudowali domy parterowe, bez klatek schodowych, aby na
    starość nie złamac na schodach nogi, stawu biodrowego.

    Twoje doświadczenie mnie nie interesuje.
    Ojciec mial stolarnię, maszyny.
    Jego kolega mial stolarnię i w poniedziałek p[owracali chłopaki ze wsi, po zabawach ,
    alkoholu i
    wielu sobie poucinalo palce pod piłą, gdyż byli jeszcze rozkojarzeni.

    Przez Internet, filmiki,. nie da się wiele naucczyć, bo narzędzia to real thing i
    starszy ucczy młodszego, ojciec syna
    i tak zawsze było
    bo od klikania wiedzy praktycznej nie przybywa

    Zatem przestań ględzić jak potłuczony

    Pijesz, nie pisz.