  • Data: 2022-05-10 08:14:16
    Temat: Re: Szlifierka taśmowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2022 o 05:53, Kris pisze:
    > poniedziałek, 9 maja 2022 o 21:47:47 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > zostanie rozwiązany.

    > Może rozwiń gdzie tu szkodliwa porada była.
    > Szlifierką dlugotasmową* trudno krzywde
    > zrobic.
    > * 200cm pas ścierny to malenstwo.
    > Ja mam taką z długością robocza 3m, czyli pas ma ponad 6,5 metra.
    > I żyję.

    Ja także używam podobnej i wiele innych, bardziej niebezpiecznych
    narzędzi, włącznie z krajzegą, która ma tarczę o średnicy nieco ponad
    100cm, a silnik 3-fazowy o mocy 5kW i też żyję. Mam nawet wszystkie
    palce oraz wszystkie kończyny.

    Ja mu tylko zwracam uwagę na brak konsekwencji w tym, co pisze:

    "nie wolno ci niczego polecać, gdy nie bierzesz za to żadnej
    odpowiedzialności. Zenek kupi spawarkę i poparzy ręce, nogi podczas
    spawania i zechce abyś mu wypłacił dożywotnie odszkodowanie, bo zostanie
    inwalidą"

    "To wszystko blaga

    Poręcz musi wytrzymać gwałtowne uderzenie do 500 kg gdy teściowa będzie
    schodzic z góry i się pożśl.ixnie na schodach

    Gdy poręcz gófniana, jak opisana powyżej, to się wyrwie ze ściany pod naciskiem masy
    100kg w ruchu, w spadku w dól
    co skutkuje polamaniem nóg, kosci biodrowej, zranieniem twarzy , urazami kręgosłup[a
    i 12 miesięczną rekonwalescencją
    i wyplatą odszkodowania za zbudowanie pułapki"

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com