  • 71. Data: 2022-06-15 02:50:36
    Temat: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.06.2022 o 01:29, Uzytkownik pisze:

    > To ty jesteś ograniczony i nie doczytałeś, że wątek jest o "kosie
    > elektrycznej", a nie o napierdalaniu kosiarką spalinową o 8.00 w niedzielę.

    Mylisz się w 100% :] Zabrałem głos i odniosłem się do tekstu Mateusza
    Bogusza, który zdefiniował, że napierdalanie w niedzielę o 8:00 kosą
    spalinową będzie adekwatne.

    > Albo jesteś tak tępy, że nie odróżniasz kosy elektrycznej od kosy
    > spalinowej.

    Nie interesuje mnie jaka masz kosę :]

    > Temat jest o kosie elektrycznej, cichej i nieuciążliwej dla sąsiadów,
    > którą można kosić w niedzielę nie robiąc hałasu na całą wioskę. Można
    > kosić trawę, nie budząc sąsiadów.

    Nadal nie rozumiesz sensy dyskusji,która jest o kosie spalinowej. w
    niedzielę o 8:00 rano :]

    > Ja cały czas piszę o użytkowaniu narzędzi elektrycznych. Takie
    > zakupiłem, bo szanuję moich sąsiadów i to nie tylko w niedzielę o 8.00,
    > ale także i w dni powszednie. Poza tym dla mnie te narzędzia mają wiele
    > zalet w porównaniu do narzędzi spalinowych. Piszę cały czas w nawiązaniu
    > do tematu wątku - kosy ELEKTRYCZNEJ.

    Watek jest o kosie spalinowej o 8:00 rano w niedzielę i do tego się
    odnoszę. Ty pierdolisz jakieś wydziwy o tym co masz. Chuj mnie to obchodzi.

    > Jak tego nie rozumiesz to już nie mój problem.

    Jak dotąd, to nie rozumiesz tematu. Pochuj pokazujesz co ty robisz i co
    masz?

    > To ty nie rozumiesz o czym jest temat wątku. Wpierdalasz się ze swoimi
    > konfabulacjami i chorą nienawiścią do sąsiadów.

    Dokładnie cie pojebało. Musisz jednak wypierdalać :]

    > Tępy jesteś jak but.

    Bynajmniej, nie toleruję hałasu o 8:00 rano w niedzielę. Musisz być tępy
    jak imadło, że tego nie rozumiesz. Zupełnie jak defaultowy PiSior :]

    > Gdzie napisałem, że w moim otoczeniu ludzie napierdalają kosiarkami
    > spalinowymi w niedzielę o 8.00 rano?

    Piszesz DEBILU w części wątku, która się do tego odnosi, DEBILU!

    > Kurwa lecz się na nogi, bo jak widać na leczenie głowy już jest za późno.

    Ty nie masz głowy. Masz pojemnik na gówno zamiast mózgu :]

    > Tak, tak. Widać to właśnie jak się zachowujesz na grupach dyskusyjnych.

    Doskonale się zachowuję. Odpowiadam debilom, którzy nie rozumieją
    kontekstu czy treści, linków/cokolwiek. Czuję się ja Bóg nawet bo
    pozostawiam wybór ale każdy debil wdepnie w gówno i jeszcze się tym
    chwali :]

    iedzkie-wojny-o-halas-i-koszenie-trawy-w-niedziele-6
    386288007263873a

    > Walą mnie twoje artykuły, które gówno wnoszą do dyskusji, bo nie mają
    > nic wspólnego z użytkowaniem cichych narzędzi elektrycznych.

    Chuj mnie obchodzi, czy nożyczkami tniesz trawę. Odnoszę się cały czas
    do tego co napisał Mateusz Bogusz o kosiarce spalinowej uruchamianej o
    8:00 rano w niedzielę a ty pierdolisz cały czas bez sensu, że u siebie
    srasz w kiblu przez tłumik i filtr fetoru. Jebsiępsie, debilny! :D

    > Przy takim idiocie jak ty, który nawet nie rozumie o czym jest dyskusja
    > nie można się czuć bezpiecznie

    Bardzo dobrze :]

    > i dlatego trzeba takich idiotów
    > eliminować i tępić na każdym kroku.

    Masz broń i pozwolenie, że chcesz eliminować? Jednym zabraniasz a sam
    chcesz eliminować? Hipokryzja+? Szkoda, że nie jesteś moim sąsiadem :D
    Zwyczajnie bym cię spalił w nocy :D za brednie, które od samego początku
    prezentujesz. Spoko, wyprzedzam cie o parę parseków więc jesteś tylko
    ofiarą, zawsze :] Toleruj albo się przyzwyczaj. To kwestia istnienia.
    Nigdy/przenigdy nie osiągniesz przewagi. Dlaczego? Zwyczajnie jesteś na
    niższym szczeblu ewolucji/cywilizacji, o czym sam ciągle piszesz :]
    Nigdy tego nie zrozumiesz, bo zwyczajnie, kiedy ja jestem wyżej, ty
    jesteś niżej :D Fizyka :D

    > Kurwa, czego nie zrozumiesz to sobie
    > dopowiesz i napierdalasz ludzi wmawiając im, że to oni są w błędzie i to
    > co sobie dopowiesz to innym przypisujesz.

    Drogi DEBILU, elektryczny. Cały czas rozmawiamy o kosiarce spalinowej
    odpalonej o 8:00 rano w niedzielę a ty próbujesz obracać kota ogonem. Bo
    ty masz elektryka? Chuj kogo to obchodzi!
    Musisz być nieźle POJEBANY, że tego nie widzisz i jak zwykle nie
    rozumiesz :) hehehe.

    > Ty też spierdalay idioto, który nie potrafi zrozumieć o czym jest
    > dyskusja. :D:D:D

    Wiem czym jest dyskusja. Ty nie masz BLADEGO pojęcia (jak zwykle) czym
    jest _rzeczowa_ _dyskusja_ . Możesz tylko wypierdalać z elektryczną
    kosiarką w fazie :D:D:D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 72. Data: 2022-06-15 16:26:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.06.2022 12:37, a a wrote:
    > Wysoka trawa to naturalna trawa z łąk leśnych, bogata w kwiaty.
    >
    > Zapewnia naturalną 90% retencję wody z opadów deszczu, nawilża powietrze, filtruje
    powietrze z pyłów i patogenów
    > i stanowi naturalny filtr akustyczny przed hałasami środowiskowymi.

    Nie martw się o mnie, wysokiej trawy mam więcej niż owce Collie dałyby
    rade zjeść - https://ibb.co/0cP1bhM

    O owady https://ibb.co/QMy5Cnf i ptaki https://ibb.co/KD0DttJ też dbam.

    A trawę można kosić z głową. W maju kiedy kwitną mlecze i inne, można je
    po prostu ominąć. Resztę sezonu, koszenie trawy wynagradzam rabatami -
    https://ibb.co/zhFND3S https://ibb.co/KFKZHvV

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 73. Data: 2022-06-15 22:22:54
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 13.06.2022 o 13:42, Collie pisze:

    > Tańsza, mocniejsza i z dobrymi opiniami użyszkodników ogrodowych,
    > to NAC 1400 W. Amerykancka (New American Concept), czyli chińska,
    > jak wszystko.

    NAC BE140-SW-S ?
    Faktycznie podoba mi się!

    390zł, i ma chwyt taki jak trzeba, włącznik na chwycie, kilka miejsc
    zaczepu na szelki.
    Szkoda że nie natrafiłem na nią wcześniej.

    Co prawda widzę dziadowskie połączenie wałka na kawałek wyginającej się
    blachy (takie samo jak w mojej spalinówce NAC) i w ogóle prócz silnika
    reszta jest adoptowana ze starego NAC 2.7 - no chyba że zdjęcie mało
    aktualne i poprawili to.

    Może kupię z ciekawości, tylko jak ją chować przed żoną :) 5-ta
    "kosa" mechaniczna + 2 tradycyjne + kosiarka elektryczna Makity, że o
    sześciu wiertarkach nie wspomnę.
    Zadzwoni po karetkę, tylko nie wiem, z psychiatryka czy reanimacyjną
    by mnie odratowali :P

  • 74. Data: 2022-06-15 23:08:07
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W środę, 15.06.2022 o 16:26, Mateusz Bogusz napisał:

    > Nie martw się o mnie, wysokiej trawy mam więcej niż owce Collie dałyby
    > rade zjeść - https://ibb.co/0cP1bhM

    To nie ja. Owce ma taki jeden (ksywki już nie pomnę, bo siedzi
    w kiblu), dla którego to są panienki. Co to znaczy dla owiec,
    nie muszę chyba dodawać. Ten zbok morduje też młode lisy.
    Ale trawa u Ciebie faktycznie jak się patrzy. Też mam, ale
    nie aż takie uroczysko.

    --
    Collie

  • 75. Data: 2022-06-15 23:31:35
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W środę, 15.06.2022 o 22:22, marios napisał:

> [...]
    > zaczepu na szelki.
    > Szkoda że nie natrafiłem na nią wcześniej.
    > Może kupię z ciekawości, tylko jak ją chować przed żoną :)

    Tak. A żony - tak jak my kremów, czy kiecek - nie odróżniają kos,
    czy wiertarek. Wystarczy nie afiszować się w domu, że ma się ich
    więcej. Kos. Ja nie wchodzę do garderoby żony, a żona nie wchodzi
    do mojego warsztatu. A czego oczy nie widzą, to serce nie boli,
    w małżeństwie jak najbardziej.

    --
    Collie

  • 76. Data: 2022-06-16 10:15:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 22:22, marios pisze:
> [...]
    > sześciu wiertarkach nie wspomnę.
    >  Zadzwoni po karetkę, tylko nie wiem, z psychiatryka czy reanimacyjną

    Poczekaj na jej urodziny lub imieniny, albo na dzień kobiet i oficjalnie
    jako prezent ;)

  • 77. Data: 2022-06-16 11:31:14
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 16.06.2022 o 10:15, Uzytkownik napisał:

    > Poczekaj na jej urodziny lub imieniny, albo na dzień kobiet i oficjalnie
    > jako prezent ;)

    Ty chyba, kurwa, kochający inaczej, bo tylko takiemu może przyjść
    na myśl kupowanie żonie kosy elektrycznej w prezencie. Tak myślę,
    ale pewności nie mam, czy i od takiej żony nie dostaniesz ścierą
    przez łeb w podzięce. No, chyba że to Ty pełnisz rolę żony w takim
    "związku nieheteronormatywnym" i zapierdalasz z kosą, gdy mąż ogląda
    "M jak miłość".

    --
    Collie

  • 78. Data: 2022-06-16 12:03:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 16.06.2022 o 11:31, Collie pisze:

> [...]
    > przez łeb w podzięce. No, chyba że to Ty pełnisz rolę żony w takim
    > "związku nieheteronormatywnym" i zapierdalasz z kosą, gdy mąż ogląda

    Zapytaj pani pielęgniarki czy podała ci dzisiaj twoje leki, bo widać, że
    ci się pogorszyło.

  • 79. Data: 2022-06-16 12:40:08
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 16.06.2022 o 12:03, Uzytkownik napisał:

    > Zapytaj pani pielęgniarki czy podała ci dzisiaj twoje leki, bo widać, że
    > ci się pogorszyło.

    Po co te wycieczki interpersonalne? To nie po pańsku. Ja bym się
    nie obraził, gdybyś napisał prostymi żołnierski słowy:

    > Tak, jestem i chuj ci do tego, że 8 Marca otrzymałem w prezencie
    > od starego kosę elektryczną BE140-SW-S.

    Nie ma się czego bać - vide Quczaj, czy jak mu tam, na pierwszej
    stronie gazeta.pl: "to mój stary".

    --
    Collie

  • 80. Data: 2022-06-16 15:36:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > sześciu wiertarkach nie wspomnę.
    >  Zadzwoni po karetkę, tylko nie wiem, z psychiatryka czy reanimacyjną

    Kup w takim sklepie, gdzie wystawiają "Alibi". To specjalny dyplom,
    który informuje że wygrałeś kosiarkę w losowaniu nagród czy konkursu :]

    Gdzieś widziałem, chyba na Allegro :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>