  • 61. Data: 2022-06-13 13:42:28
    Temat: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W wtorek, 31.05.2022 o 15:36, marios napisał:

    > Wezmę jednak to AL-KO 1200W ( 1.2kW, to pewnie coś z 1.5KM ), na
    > necie piszą, że idzie tym nie gorzej jak spalinówką - kwestia; kto do
    > czego przyrównywał.

    Tańsza, mocniejsza i z dobrymi opiniami użyszkodników ogrodowych,
    to NAC 1400 W. Amerykancka (New American Concept), czyli chińska,
    jak wszystko.

    --
    Collie

  • 62. Data: 2022-06-13 16:22:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 June 2022 at 13:42:30 UTC+2, Collie wrote:

    > Tańsza, mocniejsza i z dobrymi opiniami użyszkodników ogrodowych,
    > to NAC 1400 W. Amerykancka (New American Concept), czyli chińska,
> [...]
    nie kupuj, nie przepłacaj, gdy na targowiskach masz do wyboru tysiące spalinowych kos
    z Mimiec, używanych, po 100-200zł

  • 63. Data: 2022-06-14 08:50:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.06.2022 19:36, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Co to ma do tego o czym piszę?

    Rozpisałem się do każdego Twojego akapitu...ale widzę że do niczego w
    tym momencie ta dyskusja już raczej nie prowadzi i nie będę wysyłał
    odpowiedzi.

    Mam urlop a trawa odrosła po ostatnich opadach, to biorę kosiarkę na
    czterech kołach i idę pohałasować.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 64. Data: 2022-06-14 12:37:33
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 June 2022 at 08:50:37 UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    > odpowiedzi.
    >
    > Mam urlop a trawa odrosła po ostatnich opadach, to biorę kosiarkę na

    Wysoka trawa to naturalna trawa z łąk leśnych, bogata w kwiaty.

    Zapewnia naturalną 90% retencję wody z opadów deszczu, nawilża powietrze, filtruje
    powietrze z pyłów i patogenów
    i stanowi naturalny filtr akustyczny przed hałasami środowiskowymi.

    A co najważniejsze, przedłuża życie o 20 lat, co łatwo sprawdzić na podstawie
    kartotek zgonów z Hameryki i geolokalizacji zamieszkania zmarłego, wspomaganej
    zdjęciami satelitarnymi domu i okolicy.

  • 65. Data: 2022-06-14 16:32:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mylisz pracę zarobkową z pracą w ogródku w sensie, że jeśli
    > ustawodawca ustanowił ten dzień wolnym to efektem jest to, że INNI
    > mają prawo do wypoczynku, skoro Ty akurat grzebiesz sobie w ogródku. W
    > temat wypoczynku zalicza się również i przede wszystkim nie
    > napierdalanie kosiarką o 8:00 rano w niedzielę.
    > Pisałeś o tolerancji ale zrozumienia tego terminu nie ogarnąłeś.

    Dla mnie napierdalanie kosiarką to czysta przyjemność. W taki sposób
    odpoczywam od dnia codziennego i pracy umysłowej.

    Zabraniasz mi odpoczynku, bo tak sobie umyśliłeś?

    Inni napierdalają kładami czy motocyklami. Jeszcze inni muzykują, ja z
    resztą też, a jeszcze inni kopcą grillami i drą ryje chlejąc piwsko i
    gorzałę.

    Wszystkim chcesz tego zabronić?

    > Agresorem jest ten co hałasuje i nie muszę go ani tolerować ani
    > rozumieć. To agresor, który zakłóca jedyny dzień wolny od pracy, kiedy
    > większość chce odpocząć.

    > Wieś to margines i nie o to tutaj chodzi.

    Margines? :)

    Ty wiesz co ty piszesz?

    > Skoro sobie wybrałeś toksyczne miejsce to nie przenoś tego w inne
    > miejsca na zasadzie "bo ja tak mam".

    W jakie inne miejsca? Poza tym niby dlaczego chcesz terroryzować
    mieszkańców całego osiedla, bo lubisz pospać do trzynastej?

    Jest ustawowo określona cisza nocna w określonych godzinach. Jak ci nie
    pasuje to się wybuduj gdzieś w lesie z dala od ludzi i tam napawaj się
    błogą ciszą.

    > Nie rozumiesz tego terminu i znów mylisz pojęcia, próbując odwrócić
    > kota ogonem. To nie ja się boję, to właśnie inni boją się takich jak
    > ja a szczególnie katolicy.

    > Niech obchodzą swoje święta w miejscach do tego przeznaczonych a nie
    > paradują po ulicy. Co ciekawe, to ci wierzący taką mają tolerancję, że
    > oni mogą sobie paradować ale nie pozwalają innym. Hipokryzja+.

    Ktoś ci zabrania paradować po ulicy?

    Poza tym pojutrze będzie kolejne święto z paradami. Sam nie chodzę do
    kościoła i uważam się za agnostyka, ale zwyczajowo jak co roku pomagam
    sąsiadom w budowaniu ołtarzy. Jeden z nich nawet zwyczajowo urządzany
    jest w bramie mojej posesji. Jest to tradycja, która się odbywa od wielu
    lat. Niby czemu miałbym teraz ich gonić czy wyganiać?

  • 66. Data: 2022-06-14 18:36:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 June 2022 at 16:32:04 UTC+2, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > jest w bramie mojej posesji. Jest to tradycja, która się odbywa od wielu
    > lat. Niby czemu miałbym teraz ich gonić czy wyganiać?
    jak codziennie
    to pewnie z Kielc

  • 67. Data: 2022-06-14 21:44:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.06.2022 o 16:32, Uzytkownik pisze:

    > Dla mnie napierdalanie kosiarką to czysta przyjemność. W taki sposób
    > odpoczywam od dnia codziennego i pracy umysłowej.

    Dla mnie strzelanie do niedzielnych kosiarzy to przyjemność. Czuję ze
    byśmy się dogadali :)

    > Zabraniasz mi odpoczynku, bo tak sobie umyśliłeś?

    Zabraniam zakłócania odpoczynku większości innych ludzi, którzy
    odpoczywają po całotygodniowej pracy, w niedzielę.

    > Inni napierdalają kładami czy motocyklami. Jeszcze inni muzykują, ja z
    > resztą też, a jeszcze inni kopcą grillami i drą ryje chlejąc piwsko i
    > gorzałę.

    "Guns, lot of guns"

    https://youtu.be/j_urZ5KDPec

    > Wszystkim chcesz tego zabronić?

    Tak, chcę zabronić wszystkim napierdalania hałasem o 8:00 w niedzielę. U
    siebie tak mam i nikt nawet nie próbuje. Możesz zazdraszczać i się uczyć :]

    > Margines? :)
    >
    > Ty wiesz co ty piszesz?

    Doskonale wiem co piszę i o czym piszę. Podam Ci adres i przyjedź z
    kosiarką spalinową do jednej ze wsi w niedzielę. Już nie wrócisz...chyba
    że biegiem i w podskokach :]

    > W jakie inne miejsca?

    Kurwa, na innej planecie. Tak, są takie miejsca i wsie w Polsce ale sa
    bardziej cywilizowane niż te które znasz. Widocznie cywilizacja jeszcze
    do ciebie nie dotarła.

    > Poza tym niby dlaczego chcesz terroryzować
    > mieszkańców całego osiedla, bo lubisz pospać do trzynastej?

    Terroryzować ciszą? Porąbało? Pisałem wyżej kto jest agresorem i
    terrorystą. Ten co robi hałas *czytaj tak długo aż zrozumiesz. Skoro
    lubisz hałas to zamieszkaj gdzieś przy lotnisku i autostradzie. Mnie
    hałas przeszkadza, szczególnie czyiś.

    > Jest ustawowo określona cisza nocna w określonych godzinach. Jak ci nie
    > pasuje to się wybuduj gdzieś w lesie z dala od ludzi i tam napawaj się
    > błogą ciszą.

    Jak już wspomniałem, powinieneś zamieszkać bliżej cywilizacji. Może
    wtedy ogarniesz albo inni cię wychowają :]
    Polecam artykuł:
    https://wiadomosci.wp.pl/nowe-szalenstwo-polakow-sas
    iedzkie-wojny-o-halas-i-koszenie-trawy-w-niedziele-6
    386288007263873a

    z ZAZNACZENIEM że takie sprawy NIE MAJĄ miejsca, kiedy jest cisza w
    niedzielę ale skoro lubisz być agresorem...
    [...]
    > Ktoś ci zabrania paradować po ulicy?

    Nie chodzi o mnie. Widzę tylko, że wyznaniowcy uzurpują tylko sobie
    prawo do chodzenia po ulicach a odmawiają tego innym. Niech będzie nawet
    LGBT czy inne Satanisty. Czysta hipokryzja.

> [...]
    > jest w bramie mojej posesji. Jest to tradycja, która się odbywa od wielu
    > lat. Niby czemu miałbym teraz ich gonić czy wyganiać?

    Nie przeszkadzają mi symbole i kwiatki czy wstążki czy tęczowe
    chorągiewki. Wkurwia nie smród i hałas, szczególnie kiedy jest to dzień
    wolny od pracy w miejscu w którym mieszkam. Wątpię abyś to kiedyś
    zrozumiał i bardzo dobrze że mieszkasz sobie z dala ode mnie :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 68. Data: 2022-06-14 22:46:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dla mnie strzelanie do niedzielnych kosiarzy to przyjemność. Czuję ze
    > byśmy się dogadali :)

    No to nieźle jesteś przypierdolony.

    > Zabraniam zakłócania odpoczynku większości innych ludzi, którzy
    > odpoczywają po całotygodniowej pracy, w niedzielę.

    > "Guns, lot of guns"
    >
    > https://youtu.be/j_urZ5KDPec

    Masz wybujałą fantazję.

    > Tak, chcę zabronić wszystkim napierdalania hałasem o 8:00 w niedzielę.
    > U siebie tak mam i nikt nawet nie próbuje. Możesz zazdraszczać i się
    > uczyć :]

    Kurwa, gdzie napisałem o napierdalaniu o 8.00 rano?

    Pisałem tylko o hałasowaniu w niedzielę. O godzinie 14.00-16.00 jeszcze
    spisz? Poza tym napisałem, że ludzie hałasują w różny sposób.

    Może zabronisz jeszcze sąsiadom uruchamiania samochodu jak potrzebują
    jechać do kościoła, żeby tylko cię nie obudzili? Sąsiedzi powinni
    chodzić na paluszkach, a do kościoła iść pieszo na bosaka, żeby czasami
    stukot obcasów jaśnie, kurwa pana lorda nie obudził?

    Ty chyba masz coś z głową.

    > Doskonale wiem co piszę i o czym piszę. Podam Ci adres i przyjedź z
    > kosiarką spalinową do jednej ze wsi w niedzielę. Już nie
    > wrócisz...chyba że biegiem i w podskokach :]

    Czytasz w ogóle co ja napisałem, czy tylko ot tak sobie napierdalasz aby
    napierdalać.

    Kurwa wyraźnie napisałem, że używam kosiarki akumulatorowej, która nie
    hałasuje tak jak kosiarka spalinowa. Jest na tyle bezgłośna, że nie jest
    w stanie obudzić sąsiada.

    Po chuj te twoje debilne insynuacje?

    > Kurwa, na innej planecie. Tak, są takie miejsca i wsie w Polsce ale sa
    > bardziej cywilizowane niż te które znasz. Widocznie cywilizacja
    > jeszcze do ciebie nie dotarła.

    Za to do ciebie dotarła, ale chyba ta ze wschodu - tam też są agresywni
    ludzie, którzy napierdalają innych tylko dlatego, aby ich napierdalać.
    (Ci co przybyli na Ukrainę)

> [...]
    > terrorystą. Ten co robi hałas *czytaj tak długo aż zrozumiesz. Skoro
    > lubisz hałas to zamieszkaj gdzieś przy lotnisku i autostradzie. Mnie

    Jak tobie nie pasuje życie między ludźmi to się wynieś gdzieś do lasu i
    nie terroryzuj ludzi. Ludzie hałasują w różny sposób. Nie tylko
    napierdalając kosiarkami. Tłumaczyłem ci to już wcześniej, ale jak widać
    do ciebie to nie dociera. Są ludzie, którzy jeżdżą na kładach, na
    motocyklach, inni konno (Wiesz jak potrafią hałasować konie? Mieszkałem
    kiedyś blisko stadniny, gdzie co niedzielę jeżdżono), jeszcze inni
    muzykują, a jeszcze inni chleją piwsko i głośno rozmawiają lub śpiewają
    "o góralu któremu nie było żal". To są normalne elementy ludzkiej
    egzystencji. Ktoś, kto zmusza sąsiadów do rezygnacji z tego wszystkiego,
    bo lubi pospać i strzelać do ludzi, którzy mu przeszkadzają jest po
    prostu zwykłym terrorystą i bandytą. Człowiekiem, który ma jakieś
    odchylenia i zboczenia, który kompletnie nie nadaje się do egzystencji
    między ludźmi.

> [...]
    >

    > z ZAZNACZENIEM że takie sprawy NIE MAJĄ miejsca, kiedy jest cisza w
    > niedzielę ale skoro lubisz być agresorem...

    Póki co to tylko ty jesteś agresywny. Jak sam napisałeś lubisz strzelać
    do ludzi.

> [...]
    > dzień wolny od pracy w miejscu w którym mieszkam. Wątpię abyś to
    > kiedyś zrozumiał i bardzo dobrze że mieszkasz sobie z dala ode mnie :)

    Po pierwsze co to jest "hałas" i kiedy uważasz, że jest to już hałas, a
    kiedy jeszcze nie jest to hałas?

    Masz jakieś wytyczne, normy czy zapis prawny, kiedy dane odgłosy uważane
    mogą być za hałas?

    Twierdzisz, że masz prawo spać w ciszy. Udowodnij, że dane odgłosy
    zaburzają tę ciszę i naruszają prawo.

    Nie muszę ci chyba nawet wspominać, że to co ty robisz nosi znamiona
    przestępstwa? Tak, tak, nawet celowanie do osób z broni, wiatrówki czy
    choćby nawet przedmiotu, którzy może dokonać obrażeń ciała lub zabić
    jest przestępstwem.

    Piszesz, że ty strzelasz do ludzi, którzy ci przeszkadzają spać. Albo
    jesteś nieźle przypierdolony albo jesteś zwykłym bandytą. Myślę jednak,
    że jesteś zwykłym mitomanem bajającym o swoim heroizmie.

  • 69. Data: 2022-06-15 00:51:57
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.06.2022 o 22:46, Uzytkownik pisze:

    > No to nieźle jesteś przypierdolony.

    Ciesz się że nie uznałem cie po tym tekście za dzika :]

    > Masz wybujałą fantazję.

    Bynajmniej. Czasem brakuje amunicji :]

    > Kurwa, gdzie napisałem o napierdalaniu o 8.00 rano?

    Wątek jest o tym. Nie zauważyłeś? W sumie się nie dziwię. Masz małą
    wiedzę, co już parę razy ci udowodniłem i ty również to udowodniłeś.
    W sumie tylko podsumowałem :] Teraz ty udowadniasz, że nie wiesz w jakim
    kontekście dyskutujemy :]

> [...]
    >
    > Kurwa wyraźnie napisałem, że używam kosiarki akumulatorowej, która nie
    > hałasuje tak jak kosiarka spalinowa. Jest na tyle bezgłośna, że nie jest

    Chuj mnie obchodzi twoja kosiarka. Cały czas odnoszę się do hałasu w
    niedzielę o 8:00 rano a ty próbujesz mi wciskać że u ciebie to normalka.

    U mnie nie jest to normalny stan. To popierdolenie, które trzeba
    eliminować w zarodku.

    > Po chuj te twoje debilne insynuacje?

    Jakie insynuacje? Zwyczajnie, jak zwykle, nie rozumiesz problemu i
    pierdolisz bez sensu.

    > Jak tobie nie pasuje życie między ludźmi to się wynieś gdzieś do lasu i
    > nie terroryzuj ludzi.

    Ciszą? Pojebało cię dokładnie :]

> [...]
    > muzykują, a jeszcze inni chleją piwsko i głośno rozmawiają lub śpiewają
    > "o góralu któremu nie było żal". To są normalne elementy ludzkiej

    Niezupełnie. To wynik kultury miejsca, który sobie obrałeś do
    mieszkania. Widocznie nie stać cię było na luksus ciszy o 8:00 rano w
    niedzielę :]

> [...]
    > prostu zwykłym terrorystą i bandytą. Człowiekiem, który ma jakieś
    > odchylenia i zboczenia, który kompletnie nie nadaje się do egzystencji

    Mylisz się. Jestem oazą spokoju i eliminuję barbarzyńców jak dziki.
    Lubię ciszę i spokój :]

    iedzkie-wojny-o-halas-i-koszenie-trawy-w-niedziele-6
    386288007263873a

    > Póki co to tylko ty jesteś agresywny. Jak sam napisałeś lubisz strzelać
    > do ludzi.

    Brednia. Walczę o s-pokój :] Nie czytałeś co podałem - olewka. Czyli
    cywilizacja do ciebie nie sięga, co oczywiście uwzględniłem i jak zwykle
    miałem rację :]

    > Po pierwsze co to jest "hałas" i kiedy uważasz, że jest to już hałas, a
    > kiedy jeszcze nie jest to hałas?

    Hmm, muszę zacytować z linka, którego nie czytałeś ale pytasz o to,
    jestem uprzejmy i cywilizowany więc podam, gdzie odpowiedź już padła na
    twoje pytanie. Nie zwykłem podawać linków dla siebie, przytaczam je w
    dyskusji, żeby nie kopiować czyichś treści :]

    Cytat z linka:
    "Jest nadzieja na ciszę w niedzielę
    Rzeczowo udokumentowany pozew cywilny daje jednak szansę na skuteczne
    powstrzymanie hałasów od sąsiadów. Sąd w Poznaniu wydał jednemu z nich
    nakaz powstrzymania się od działalności powodującej hałas od godziny 12
    w sobotę do 7 rano w poniedziałek oraz przez wszystkie dni świąteczne.
    Nie chodziło jednak o koszenie trawy, lecz o grę w tenisa na prywatnym
    korcie.
    Właściciel willi z kortem tłukł piłką o ścianę i zapraszał znajomych na
    mecze. Uderzenie miał mocne. Jak zmierzono, odgłos uderzanej piłki
    osiągał wartość 50-80 decybeli. Równie uciążliwe były okrzyki i jęki po
    uderzeniach. Sąd stwierdził, że tych meczy w dni wolne było zbyt dużo.
    Słusznie państwo T. z sąsiedztwa skarżyli się na brak spokoju, poczucie
    rozdrażnienia i frustracji.

    Konsekwencje finansowe były już bolesne. Tenisista zapłacił koszty
    sądowe oraz ponad połowę rachunku za ekspertyzę akustyczną. W sumie
    wyszło ponad 3000 zł.

    - Prawdziwy dobrobyt to dziś wolny czas i spokój - komentuje Ryszard
    Krajski, ekspert savoir vivre i stylu życia klasy średniej. - Pierwszą
    zasadą niedzielnego wypoczynku powinna być wstrzemięźliwość. Nie czyń
    drugiemu, co tobie niemiłe. Brzmi prosto, ale to owoc wielowiekowej
    mądrości, która przewiduje wszystkie negatywne i pozytywne konsekwencje
    naszych zachowań - dodaje"

    > Masz jakieś wytyczne, normy czy zapis prawny, kiedy dane odgłosy uważane
    > mogą być za hałas?

    W/w :]

    > Twierdzisz, że masz prawo spać w ciszy. Udowodnij, że dane odgłosy
    > zaburzają tę ciszę i naruszają prawo.

    W/w:]

> [...]
    > przestępstwa? Tak, tak, nawet celowanie do osób z broni, wiatrówki czy
    > choćby nawet przedmiotu, którzy może dokonać obrażeń ciała lub zabić

    Mam słaby wzrok. Mogę cie pomylić z dzikiem :] OK, masz cichą kosiarkę
    na prąd. Możesz się czuć bezpiecznie :D

    > Piszesz, że ty strzelasz do ludzi, którzy ci przeszkadzają spać.

    Nie, nie, strzelam do dzików:]

    > Albo
    > jesteś nieźle przypierdolony albo jesteś zwykłym bandytą. Myślę jednak,
    > że jesteś zwykłym mitomanem bajającym o swoim heroizmie.

    Mam broń i pozwolenie. Staram się dbać o ludzi. Strzelam tylko do dzików :D
    Spierdalay :D dziki stworze :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 70. Data: 2022-06-15 01:29:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > wiedzę, co już parę razy ci udowodniłem i ty również to udowodniłeś.
    > W sumie tylko podsumowałem :] Teraz ty udowadniasz, że nie wiesz w

    To ty jesteś ograniczony i nie doczytałeś, że wątek jest o "kosie
    elektrycznej", a nie o napierdalaniu kosiarką spalinową o 8.00 w niedzielę.

    Albo jesteś tak tępy, że nie odróżniasz kosy elektrycznej od kosy
    spalinowej.

> [...]
    > niedzielę o 8:00 rano a ty próbujesz mi wciskać że u ciebie to normalka.
    >
    > U mnie nie jest to normalny stan. To popierdolenie, które trzeba

    Sam jesteś popierdolony i faktycznie takich jak ty powinno się
    eliminować. Gówno mnie obchodzą twoje chore fantazje i konfabulacje na
    temat używania kosiarek i kos spalinowych, bo nie o takich jest mowa w
    tym wątku.

    Temat jest o kosie elektrycznej, cichej i nieuciążliwej dla sąsiadów,
    którą można kosić w niedzielę nie robiąc hałasu na całą wioskę. Można
    kosić trawę, nie budząc sąsiadów.

    Ja cały czas piszę o użytkowaniu narzędzi elektrycznych. Takie
    zakupiłem, bo szanuję moich sąsiadów i to nie tylko w niedzielę o 8.00,
    ale także i w dni powszednie. Poza tym dla mnie te narzędzia mają wiele
    zalet w porównaniu do narzędzi spalinowych. Piszę cały czas w nawiązaniu
    do tematu wątku - kosy ELEKTRYCZNEJ.

    Jak tego nie rozumiesz to już nie mój problem.

    > Jakie insynuacje? Zwyczajnie, jak zwykle, nie rozumiesz problemu i
    > pierdolisz bez sensu.

    To ty nie rozumiesz o czym jest temat wątku. Wpierdalasz się ze swoimi
    konfabulacjami i chorą nienawiścią do sąsiadów.

    > Niezupełnie. To wynik kultury miejsca, który sobie obrałeś do
    > mieszkania. Widocznie nie stać cię było na luksus ciszy o 8:00 rano w
    > niedzielę :]

    Tępy jesteś jak but.

    Gdzie napisałem, że w moim otoczeniu ludzie napierdalają kosiarkami
    spalinowymi w niedzielę o 8.00 rano?

    Kurwa lecz się na nogi, bo jak widać na leczenie głowy już jest za późno.

    > Mylisz się. Jestem oazą spokoju i eliminuję barbarzyńców jak dziki.
    > Lubię ciszę i spokój :]

    Tak, tak. Widać to właśnie jak się zachowujesz na grupach dyskusyjnych.

    iedzkie-wojny-o-halas-i-koszenie-trawy-w-niedziele-6
    386288007263873a

    Walą mnie twoje artykuły, które gówno wnoszą do dyskusji, bo nie mają
    nic wspólnego z użytkowaniem cichych narzędzi elektrycznych.

    > Mam słaby wzrok. Mogę cie pomylić z dzikiem :] OK, masz cichą kosiarkę
    > na prąd. Możesz się czuć bezpiecznie :D

    Przy takim idiocie jak ty, który nawet nie rozumie o czym jest dyskusja
    nie można się czuć bezpiecznie i dlatego trzeba takich idiotów
    eliminować i tępić na każdym kroku. Kurwa, czego nie zrozumiesz to sobie
    dopowiesz i napierdalasz ludzi wmawiając im, że to oni są w błędzie i to
    co sobie dopowiesz to innym przypisujesz.

    > Mam broń i pozwolenie. Staram się dbać o ludzi. Strzelam tylko do
    > dzików :D
    > Spierdalay :D dziki stworze :D

    Ty też spierdalay idioto, który nie potrafi zrozumieć o czym jest
    dyskusja. :D:D:D