eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Date: Tue, 14 Jun 2022 22:46:37 +0200
    Subject: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6299e5dc$0$502$65785112@news.neostrada.pl> <t7s5gr$49q$2@dont-email.me>
    <62a1a065$0$457$65785112@news.neostrada.pl> <t7t2qs$45c$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <62a505d0$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a58e82$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a5b81c$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a64524$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a89be1$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a8e51a$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dla mnie strzelanie do niedzielnych kosiarzy to przyjemność. Czuję ze
    > byśmy się dogadali :)

    No to nieźle jesteś przypierdolony.

    > Zabraniam zakłócania odpoczynku większości innych ludzi, którzy
    > odpoczywają po całotygodniowej pracy, w niedzielę.

    > "Guns, lot of guns"
    >
    > https://youtu.be/j_urZ5KDPec

    Masz wybujałą fantazję.

    > Tak, chcę zabronić wszystkim napierdalania hałasem o 8:00 w niedzielę.
    > U siebie tak mam i nikt nawet nie próbuje. Możesz zazdraszczać i się
    > uczyć :]

    Kurwa, gdzie napisałem o napierdalaniu o 8.00 rano?

    Pisałem tylko o hałasowaniu w niedzielę. O godzinie 14.00-16.00 jeszcze
    spisz? Poza tym napisałem, że ludzie hałasują w różny sposób.

    Może zabronisz jeszcze sąsiadom uruchamiania samochodu jak potrzebują
    jechać do kościoła, żeby tylko cię nie obudzili? Sąsiedzi powinni
    chodzić na paluszkach, a do kościoła iść pieszo na bosaka, żeby czasami
    stukot obcasów jaśnie, kurwa pana lorda nie obudził?

    Ty chyba masz coś z głową.

    > Doskonale wiem co piszę i o czym piszę. Podam Ci adres i przyjedź z
    > kosiarką spalinową do jednej ze wsi w niedzielę. Już nie
    > wrócisz...chyba że biegiem i w podskokach :]

    Czytasz w ogóle co ja napisałem, czy tylko ot tak sobie napierdalasz aby
    napierdalać.

    Kurwa wyraźnie napisałem, że używam kosiarki akumulatorowej, która nie
    hałasuje tak jak kosiarka spalinowa. Jest na tyle bezgłośna, że nie jest
    w stanie obudzić sąsiada.

    Po chuj te twoje debilne insynuacje?

    > Kurwa, na innej planecie. Tak, są takie miejsca i wsie w Polsce ale sa
    > bardziej cywilizowane niż te które znasz. Widocznie cywilizacja
    > jeszcze do ciebie nie dotarła.

    Za to do ciebie dotarła, ale chyba ta ze wschodu - tam też są agresywni
    ludzie, którzy napierdalają innych tylko dlatego, aby ich napierdalać.
    (Ci co przybyli na Ukrainę)

    > Terroryzować ciszą? Porąbało? Pisałem wyżej kto jest agresorem i
    > terrorystą. Ten co robi hałas *czytaj tak długo aż zrozumiesz. Skoro
    > lubisz hałas to zamieszkaj gdzieś przy lotnisku i autostradzie. Mnie
    > hałas przeszkadza, szczególnie czyiś.

    Jak tobie nie pasuje życie między ludźmi to się wynieś gdzieś do lasu i
    nie terroryzuj ludzi. Ludzie hałasują w różny sposób. Nie tylko
    napierdalając kosiarkami. Tłumaczyłem ci to już wcześniej, ale jak widać
    do ciebie to nie dociera. Są ludzie, którzy jeżdżą na kładach, na
    motocyklach, inni konno (Wiesz jak potrafią hałasować konie? Mieszkałem
    kiedyś blisko stadniny, gdzie co niedzielę jeżdżono), jeszcze inni
    muzykują, a jeszcze inni chleją piwsko i głośno rozmawiają lub śpiewają
    "o góralu któremu nie było żal". To są normalne elementy ludzkiej
    egzystencji. Ktoś, kto zmusza sąsiadów do rezygnacji z tego wszystkiego,
    bo lubi pospać i strzelać do ludzi, którzy mu przeszkadzają jest po
    prostu zwykłym terrorystą i bandytą. Człowiekiem, który ma jakieś
    odchylenia i zboczenia, który kompletnie nie nadaje się do egzystencji
    między ludźmi.

    > Jak już wspomniałem, powinieneś zamieszkać bliżej cywilizacji. Może
    > wtedy ogarniesz albo inni cię wychowają :]
    > Polecam artykuł:
    > https://wiadomosci.wp.pl/nowe-szalenstwo-polakow-sas
    iedzkie-wojny-o-halas-i-koszenie-trawy-w-niedziele-6
    386288007263873a

    > z ZAZNACZENIEM że takie sprawy NIE MAJĄ miejsca, kiedy jest cisza w
    > niedzielę ale skoro lubisz być agresorem...
    > [...]

    Póki co to tylko ty jesteś agresywny. Jak sam napisałeś lubisz strzelać
    do ludzi.

    > Nie przeszkadzają mi symbole i kwiatki czy wstążki czy tęczowe
    > chorągiewki. Wkurwia nie smród i hałas, szczególnie kiedy jest to
    > dzień wolny od pracy w miejscu w którym mieszkam. Wątpię abyś to
    > kiedyś zrozumiał i bardzo dobrze że mieszkasz sobie z dala ode mnie :)

    Po pierwsze co to jest "hałas" i kiedy uważasz, że jest to już hałas, a
    kiedy jeszcze nie jest to hałas?

    Masz jakieś wytyczne, normy czy zapis prawny, kiedy dane odgłosy uważane
    mogą być za hałas?

    Twierdzisz, że masz prawo spać w ciszy. Udowodnij, że dane odgłosy
    zaburzają tę ciszę i naruszają prawo.

    Nie muszę ci chyba nawet wspominać, że to co ty robisz nosi znamiona
    przestępstwa? Tak, tak, nawet celowanie do osób z broni, wiatrówki czy
    choćby nawet przedmiotu, którzy może dokonać obrażeń ciała lub zabić
    jest przestępstwem.

    Piszesz, że ty strzelasz do ludzi, którzy ci przeszkadzają spać. Albo
    jesteś nieźle przypierdolony albo jesteś zwykłym bandytą. Myślę jednak,
    że jesteś zwykłym mitomanem bajającym o swoim heroizmie.