eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Date: Tue, 14 Jun 2022 21:44:08 +0200
    Subject: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.06.2022 o 16:32, Uzytkownik pisze:

    > Dla mnie napierdalanie kosiarką to czysta przyjemność. W taki sposób
    > odpoczywam od dnia codziennego i pracy umysłowej.

    Dla mnie strzelanie do niedzielnych kosiarzy to przyjemność. Czuję ze
    byśmy się dogadali :)

    > Zabraniasz mi odpoczynku, bo tak sobie umyśliłeś?

    Zabraniam zakłócania odpoczynku większości innych ludzi, którzy
    odpoczywają po całotygodniowej pracy, w niedzielę.

    > Inni napierdalają kładami czy motocyklami. Jeszcze inni muzykują, ja z
    > resztą też, a jeszcze inni kopcą grillami i drą ryje chlejąc piwsko i
    > gorzałę.

    "Guns, lot of guns"

    https://youtu.be/j_urZ5KDPec

    > Wszystkim chcesz tego zabronić?

    Tak, chcę zabronić wszystkim napierdalania hałasem o 8:00 w niedzielę. U
    siebie tak mam i nikt nawet nie próbuje. Możesz zazdraszczać i się uczyć :]

    > Margines? :)
    >
    > Ty wiesz co ty piszesz?

    Doskonale wiem co piszę i o czym piszę. Podam Ci adres i przyjedź z
    kosiarką spalinową do jednej ze wsi w niedzielę. Już nie wrócisz...chyba
    że biegiem i w podskokach :]

    > W jakie inne miejsca?

    Kurwa, na innej planecie. Tak, są takie miejsca i wsie w Polsce ale sa
    bardziej cywilizowane niż te które znasz. Widocznie cywilizacja jeszcze
    do ciebie nie dotarła.

    > Poza tym niby dlaczego chcesz terroryzować
    > mieszkańców całego osiedla, bo lubisz pospać do trzynastej?

    Terroryzować ciszą? Porąbało? Pisałem wyżej kto jest agresorem i
    terrorystą. Ten co robi hałas *czytaj tak długo aż zrozumiesz. Skoro
    lubisz hałas to zamieszkaj gdzieś przy lotnisku i autostradzie. Mnie
    hałas przeszkadza, szczególnie czyiś.

    > Jest ustawowo określona cisza nocna w określonych godzinach. Jak ci nie
    > pasuje to się wybuduj gdzieś w lesie z dala od ludzi i tam napawaj się
    > błogą ciszą.

    Jak już wspomniałem, powinieneś zamieszkać bliżej cywilizacji. Może
    wtedy ogarniesz albo inni cię wychowają :]
    Polecam artykuł:
    https://wiadomosci.wp.pl/nowe-szalenstwo-polakow-sas
    iedzkie-wojny-o-halas-i-koszenie-trawy-w-niedziele-6
    386288007263873a

    z ZAZNACZENIEM że takie sprawy NIE MAJĄ miejsca, kiedy jest cisza w
    niedzielę ale skoro lubisz być agresorem...
    [...]
    > Ktoś ci zabrania paradować po ulicy?

    Nie chodzi o mnie. Widzę tylko, że wyznaniowcy uzurpują tylko sobie
    prawo do chodzenia po ulicach a odmawiają tego innym. Niech będzie nawet
    LGBT czy inne Satanisty. Czysta hipokryzja.

    > Poza tym pojutrze będzie kolejne święto z paradami. Sam nie chodzę do
    > kościoła i uważam się za agnostyka, ale zwyczajowo jak co roku pomagam
    > sąsiadom w budowaniu ołtarzy. Jeden z nich nawet zwyczajowo urządzany
    > jest w bramie mojej posesji. Jest to tradycja, która się odbywa od wielu
    > lat. Niby czemu miałbym teraz ich gonić czy wyganiać?

    Nie przeszkadzają mi symbole i kwiatki czy wstążki czy tęczowe
    chorągiewki. Wkurwia nie smród i hałas, szczególnie kiedy jest to dzień
    wolny od pracy w miejscu w którym mieszkam. Wątpię abyś to kiedyś
    zrozumiał i bardzo dobrze że mieszkasz sobie z dala ode mnie :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>