eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca? › Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Date: Wed, 15 Jun 2022 00:51:57 +0200
    Subject: Re: Szukam kosy elektr. (230V) 1000W+ tak do 800zł, ktoś coś poleca?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6299e5dc$0$502$65785112@news.neostrada.pl> <t7s5gr$49q$2@dont-email.me>
    <62a1a065$0$457$65785112@news.neostrada.pl> <t7t2qs$45c$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <62a505d0$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a58e82$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a5b81c$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a64524$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a89be1$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a8e51a$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a8f3ad$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.06.2022 o 22:46, Uzytkownik pisze:

    > No to nieźle jesteś przypierdolony.

    Ciesz się że nie uznałem cie po tym tekście za dzika :]

    > Masz wybujałą fantazję.

    Bynajmniej. Czasem brakuje amunicji :]

    > Kurwa, gdzie napisałem o napierdalaniu o 8.00 rano?

    Wątek jest o tym. Nie zauważyłeś? W sumie się nie dziwię. Masz małą
    wiedzę, co już parę razy ci udowodniłem i ty również to udowodniłeś.
    W sumie tylko podsumowałem :] Teraz ty udowadniasz, że nie wiesz w jakim
    kontekście dyskutujemy :]

    > Ty chyba masz coś z głową.

    > Czytasz w ogóle co ja napisałem, czy tylko ot tak sobie napierdalasz aby
    > napierdalać.
    >
    > Kurwa wyraźnie napisałem, że używam kosiarki akumulatorowej, która nie
    > hałasuje tak jak kosiarka spalinowa. Jest na tyle bezgłośna, że nie jest
    > w stanie obudzić sąsiada.

    Chuj mnie obchodzi twoja kosiarka. Cały czas odnoszę się do hałasu w
    niedzielę o 8:00 rano a ty próbujesz mi wciskać że u ciebie to normalka.

    U mnie nie jest to normalny stan. To popierdolenie, które trzeba
    eliminować w zarodku.

    > Po chuj te twoje debilne insynuacje?

    Jakie insynuacje? Zwyczajnie, jak zwykle, nie rozumiesz problemu i
    pierdolisz bez sensu.

    > Jak tobie nie pasuje życie między ludźmi to się wynieś gdzieś do lasu i
    > nie terroryzuj ludzi.

    Ciszą? Pojebało cię dokładnie :]

    > Ludzie hałasują w różny sposób. Nie tylko
    > napierdalając kosiarkami. Tłumaczyłem ci to już wcześniej, ale jak widać
    > do ciebie to nie dociera. Są ludzie, którzy jeżdżą na kładach, na
    > motocyklach, inni konno (Wiesz jak potrafią hałasować konie? Mieszkałem
    > kiedyś blisko stadniny, gdzie co niedzielę jeżdżono), jeszcze inni
    > muzykują, a jeszcze inni chleją piwsko i głośno rozmawiają lub śpiewają
    > "o góralu któremu nie było żal". To są normalne elementy ludzkiej
    > egzystencji.

    Niezupełnie. To wynik kultury miejsca, który sobie obrałeś do
    mieszkania. Widocznie nie stać cię było na luksus ciszy o 8:00 rano w
    niedzielę :]

    > Ktoś, kto zmusza sąsiadów do rezygnacji z tego wszystkiego,
    > bo lubi pospać i strzelać do ludzi, którzy mu przeszkadzają jest po
    > prostu zwykłym terrorystą i bandytą. Człowiekiem, który ma jakieś
    > odchylenia i zboczenia, który kompletnie nie nadaje się do egzystencji
    > między ludźmi.

    Mylisz się. Jestem oazą spokoju i eliminuję barbarzyńców jak dziki.
    Lubię ciszę i spokój :]

    iedzkie-wojny-o-halas-i-koszenie-trawy-w-niedziele-6
    386288007263873a

    > Póki co to tylko ty jesteś agresywny. Jak sam napisałeś lubisz strzelać
    > do ludzi.

    Brednia. Walczę o s-pokój :] Nie czytałeś co podałem - olewka. Czyli
    cywilizacja do ciebie nie sięga, co oczywiście uwzględniłem i jak zwykle
    miałem rację :]

    > Po pierwsze co to jest "hałas" i kiedy uważasz, że jest to już hałas, a
    > kiedy jeszcze nie jest to hałas?

    Hmm, muszę zacytować z linka, którego nie czytałeś ale pytasz o to,
    jestem uprzejmy i cywilizowany więc podam, gdzie odpowiedź już padła na
    twoje pytanie. Nie zwykłem podawać linków dla siebie, przytaczam je w
    dyskusji, żeby nie kopiować czyichś treści :]

    Cytat z linka:
    "Jest nadzieja na ciszę w niedzielę
    Rzeczowo udokumentowany pozew cywilny daje jednak szansę na skuteczne
    powstrzymanie hałasów od sąsiadów. Sąd w Poznaniu wydał jednemu z nich
    nakaz powstrzymania się od działalności powodującej hałas od godziny 12
    w sobotę do 7 rano w poniedziałek oraz przez wszystkie dni świąteczne.
    Nie chodziło jednak o koszenie trawy, lecz o grę w tenisa na prywatnym
    korcie.
    Właściciel willi z kortem tłukł piłką o ścianę i zapraszał znajomych na
    mecze. Uderzenie miał mocne. Jak zmierzono, odgłos uderzanej piłki
    osiągał wartość 50-80 decybeli. Równie uciążliwe były okrzyki i jęki po
    uderzeniach. Sąd stwierdził, że tych meczy w dni wolne było zbyt dużo.
    Słusznie państwo T. z sąsiedztwa skarżyli się na brak spokoju, poczucie
    rozdrażnienia i frustracji.

    Konsekwencje finansowe były już bolesne. Tenisista zapłacił koszty
    sądowe oraz ponad połowę rachunku za ekspertyzę akustyczną. W sumie
    wyszło ponad 3000 zł.

    - Prawdziwy dobrobyt to dziś wolny czas i spokój - komentuje Ryszard
    Krajski, ekspert savoir vivre i stylu życia klasy średniej. - Pierwszą
    zasadą niedzielnego wypoczynku powinna być wstrzemięźliwość. Nie czyń
    drugiemu, co tobie niemiłe. Brzmi prosto, ale to owoc wielowiekowej
    mądrości, która przewiduje wszystkie negatywne i pozytywne konsekwencje
    naszych zachowań - dodaje"

    > Masz jakieś wytyczne, normy czy zapis prawny, kiedy dane odgłosy uważane
    > mogą być za hałas?

    W/w :]

    > Twierdzisz, że masz prawo spać w ciszy. Udowodnij, że dane odgłosy
    > zaburzają tę ciszę i naruszają prawo.

    W/w:]

    > Nie muszę ci chyba nawet wspominać, że to co ty robisz nosi znamiona
    > przestępstwa? Tak, tak, nawet celowanie do osób z broni, wiatrówki czy
    > choćby nawet przedmiotu, którzy może dokonać obrażeń ciała lub zabić
    > jest przestępstwem.

    Mam słaby wzrok. Mogę cie pomylić z dzikiem :] OK, masz cichą kosiarkę
    na prąd. Możesz się czuć bezpiecznie :D

    > Piszesz, że ty strzelasz do ludzi, którzy ci przeszkadzają spać.

    Nie, nie, strzelam do dzików:]

    > Albo
    > jesteś nieźle przypierdolony albo jesteś zwykłym bandytą. Myślę jednak,
    > że jesteś zwykłym mitomanem bajającym o swoim heroizmie.

    Mam broń i pozwolenie. Staram się dbać o ludzi. Strzelam tylko do dzików :D
    Spierdalay :D dziki stworze :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>