  • 1. Data: 2021-07-19 07:07:35
    Temat: Re: UK vs PL
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-17 o 10:32, psychol Zenek Kapelinder pisze:

    > Jedyne
    Jedyne to co masz na tyłku. Ropień! ;-)
    >pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? twoj tate przy twoim
    obrzezaniu chlasnął ci brzytwą przez krocze czyniąc cie kastratem! ;-)
    >vel runt
    c-vel zenek ;-)))
    >dziura w dupie
    zenusiu, jak sie miewa twoja asshole? wiąz tkwi w niej butelka po
    sowieckim "kefirze"? ;-)))>szczepienie na jakim się znasz
    zenusiu, nie jestem jak ty znawca wszystkiego ;-)))
    > to takie co dostawałeś skurczu w dupie
    zenusiu, projekcja. ;-))))
    > jak cię u Paschy
    nie uzywaj pojęc których znaczenia nie rozumiesz genetyczny durniu! ;-)
    > na ubezpieczalnie
    ciebie ubezpieczyc nikt nie chciał ;-)))
    > ruchał
    kompleks małego członka, co? ;-)))
    > zasłużony nazista.
    zenusiu, znow projekcja! wspominasz z nostalgią swoje przygody w
    sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów kiedy pracowales "przodem"
    obciągając psu hansa, a "tył" uzywał ci hans.
    jako KASTRAT miałes pewnie powodzenie ;-))))

    Masz cos do powiedzenia w temacie szczepien? jak nie to WON !

    no i co wielbiciele zenusia?
    ta kanalia jest psycholem z kompleksem małego członka.

    --
    Runt