  • 1. Data: 2021-07-17 18:33:23
    Temat: Sila zywiolu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.bild.de/news/inland/news-inland/hochwasser-in-de
    utschland-die-ueberflutungs-katastrophe-in-bildern-7
    7088462.bild.html

  • 2. Data: 2021-07-17 21:59:53
    Temat: Re: Sila zywiolu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 17 lipca 2021 o 18:33:26 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > www.bild.de/news/inland/news-inland/hochwasser-in-de
    utschland-die-ueberflutungs-katastrophe-in-bildern-7
    7088462.bild.html
    Z punktu widzenia Polaka niekoniecznie zaciętego patrioty bardzo ładne widoki.
    Niżej cząstka cząstki tego co nam zrobili.
    https://youtu.be/TR-VxXMq66g
    Są tutaj jacyś kandydaci na kandydatów na folksdojczow.

  • 3. Data: 2021-07-19 19:34:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > Niżej cząstka cząstki tego co nam zrobili.
    > https://youtu.be/TR-VxXMq66g
    > Są tutaj jacyś kandydaci na kandydatów na folksdojczow.
    Mieszkam w Bytomiu. Tu nie było zaborów, bo to były od dawien dawna
    jakieś tam niemcy. i mimo że teraz jest po plebistcytach i wojnie
    polska, to polskie są tutaj kutasy namalowane sprayem na murach
    poniemieckich przedsiębiorstw. nacisk na polskośc Bytomia jest
    zajebisty, ale w śród ślązaków panuje przekonanie że jakby była wojna,
    to zaorają nas albo rosjanie, albo niemcy, a polska nic nie zrobi. więc
    wszyscy mamy albo spakowane walizki, albo niemieckie chorągiewki.
    Napisałeś że film przedstawia cząstkę tego co nam niemcy zrobili. wiesz
    dlaczego to zrobili? Bo mogli. Tak jak teraz ruscy mogą zabrać ukraincom
    krym, albo zestrzelić samolot z holendrami i nikt palcem nie kiwnie.
    było wiadomo ze brytyjczycy i francuzi nie pomogą, nie pomoże papież,
    polacy musza sami walczyć. a jak walczyli? JAk na 20 letnie państewko -
    i tak zajebiście, tyle że jak mogli się przygotować przez te 20 latek?
    no nijak. a dlaczego polski nie było przez poprzednie 123 lata. bo były
    rozbiory. a dlaczego? bo daliśmy się skłócić, osłabić i zaorać.
    Potrzebna Ci kolejna kłótnia polaków z polakami?

    ToMasz

  • 4. Data: 2021-07-19 22:15:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 19 lipca 2021 o 19:34:12 UTC+2 ToMasz napisał(a):
> [...]
    > rozbiory. a dlaczego? bo daliśmy się skłócić, osłabić i zaorać.
    > Potrzebna Ci kolejna kłótnia polaków z polakami?

    Ja do folksdojczów pisałem. A raczej do kandydatów na kandydatów na foksdojczow.
    Przeciętny Polak będący mniej niż przeciętnym patriotom jak się w Niemczech powodzie
    zrobiły to jak by mógł to by wysłał samoloty rolnicze żeby zyklon rozsiewaly.

  • 5. Data: 2021-07-20 10:07:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak swoją drogą wspaniale, że odbudowaliśmy Starówkę i Zamek Królewski, teraz trzeba
    odbudować Pałac Saski.

    -----

  • 6. Data: 2021-07-20 13:49:31
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-20 o 10:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak swoją drogą wspaniale, że odbudowaliśmy Starówkę i Zamek Królewski,
    > teraz trzeba odbudować Pałac Saski.

    po co? i za ile? nie ma innych potrzeb?

    --
    Runt