    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ustawienie kotła gazowego - temperatury
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 21 Dec 2019 11:59:54 GMT

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Ewidentnie trzeba było kupić małą pompę ciepła, a nie piec gazowy.

    :)
    niby temperatury wody niewysokie a na dworze tez nie jest przesadnie
    zimno a jednak za gaz wychodzi ponad 500zł miesiecznie.
    nie ma tragedii bo opał kosztował tyle samo niemniej probuje sie tego
    nauczyc i rozkminic co jest najbardziej optymalne.

    Z tego co rozumiem - musze sobie wyczuc taka zaleznosc:
    temperatura na dworze - teperatura wody - oczekiwana temperatura w domu
    (inna w dzien, inna w nocy)
    I dlatego zastanawiam się przy jakiej najnizszej temperaturze ustawionej
    na piecu grzanie ma sens. Jaka temp ustawic minimum, ze jak sie piec juz
    włączy to do tylu ma nagrzac minimum?
    30 stopni? Mniej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.