    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    <tdft74$ua2$1$Cav@news.chmurka.net> <tdi01j$chj5$1@dont-email.me>
    <tdic74$igr$1$Cav@news.chmurka.net>
    <fpcw2cs34t31$.1gumvics8smf5$.dlg@40tude.net>
    <62fde99f$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdkum1$87v$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tdn80j$n1b$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tdo6pa$c82$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Fri, 19 Aug 2022 18:06:34 +0200

    Cavallino pisze:

    > A kto tak powiedział?
    >
    > Po prostu odparowanie następowało nie tylko z tytułu grzania danym
    > kaloryferem. Było też samoistne, im wyższa temperatura, tym większe.

    W takim razie jeszcze mniej rozumiem ten System. To co one mierzą, te
    podzielniki? Jaką wielkość fizyczną?

    > Do tego jakaś mniejsza część szła na ogrzewanie części wspólnych, a
    > rozliczana jednostkami z podzielników była pozostała, większa część.

    Osobne rozliczenie części wspólnej trochę ratuje sprawę, ale nie znaczy,
    że System staje się zdrowy. Zawsze też znajdą się tacy, co powiedzą, że
    obciążanie ich kosztami grzania klatki schodowej to czyste złodziejstwo.
    Bo mieszkają na parterze, a na dziesiąte piętro nigdy nie chodzą.

    --
    Jarek