  • Data: 2016-08-16 11:40:41
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna instalacja
    Od: jedenptak <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Aug 2016 02:18:42 -0700 (PDT)
    "Adam Sz." <a...@g...com> wrote:

    > Bezsensu imo :) Sufit podwieszany to pare kolkow, do wywiercenia w
    > piec minut. Wiecej czasu pojdzie na zaprojektowanie sufitu i
    > zaznaczenie, gdzie wiercic :)
    > pozdr.

    OK. Adam. Jeszcze jedno pytanie (głownie do Ciebie).
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1090

    Chodzi mi o te przywiązania/zakręcenia drutem , pewnie fi6 na
    strzemiona, tych pionowych desek szalunku
    - czy ten drut łapie za zbrojenie wieńca ?
    Tzn. rozumiem że zostało to przywiązane/złapane z obu stron za
    zbrojenie wieńca i w ten sposób zapobiega rozłożeniu się szalunku.

    Bo tak się zastanawiałem nad swoim [moim] szalowaniem i deski wieńca
    trochę mnie niepokoją. To najwyraźniej dobry sposób. Tak się chciałem
    upewnić.