  • Data: 2013-02-25 20:58:22
    Temat: Re: Wentylatory
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 13:41:59 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > wentylator komputerowy na 12 v trzeba jakoś zamontować i zasilić, czyli
    >
    > trzeba coś udziergać.
    >

    > wentylator łazienkowy na 230V kupujesz w sklepie gotowy podłączasz i
    >
    > montujesz w dziurze.
    >

    > Nie każdy ma zdolności do majsterkowania :)

    Ale są tacy co mają zdolnośc do majsterkowania i widzenia tego czego inni nie widzą.
    Zawsze majsterkowicze byli górą. Czasami potrzebują podpowiedzi. Podpowiedź że
    wentylator na 12V jest ok to cenna podpowiedź. Piszesz że idzie do sklepu, kupuje i
    montuje. Też racja ale ktoś kto ma drewniane ręce nie zamontuje sam wentylatora. A
    jak gniazdko ma daleko a instalację do halogenów 12V w odległości dwudziestu
    centymetrów i jest majsterkowiczem to jaki wentylator lepszy? Pójdzie z
    wentylatorkiem do marketu. Wypierze podchodzącą kratkę do wentylacji. Wklei na gluta
    wentylator i zamontuje w dziurze w ścianie. Poza tym wentylatory z zasilaczy
    komputerowych dziwnym zbiegiem okoliczności mają dużą żywotność. U mnie jak miałem
    pecety w standardzie blaszano przemysłowym to tak z 4 lata pracy przeciętnie po 8
    godzin dziennie. W łazience to się może przełożyć na kilkadziesiąt lat do
    zdechnięcia.