  • Data: 2013-01-06 18:57:15
    Temat: Re: Wrocław pozdrawia Modlin
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KS" <o...@o...pl> wrote in message
    news:kcbf8p$rkn$1@news.dialog.net.pl...

    > Tak. Weźmy na przykład taki Modlin. Betonowy pas się sypie, ile powinni
    > znegocjować?
    > 10%, 30%, 50%?
    > Obawiam się że jedyne rozwiazanie które pozwoli uzyskać produkt o
    > rozsądnym stosunku trwałości do ceny to zrobienie tego od nowa.
    > Czyli nawet jak nic nie zapłacą to i tak są stratni bo trzeba to rozebrać.
    > (nie licząc pozostałych strat lotniska)
    > Rolą inwestora jest niedopuścić do powstania bubla, choćby przez zerwanie
    > umowy.

    Dokładnie. Żadne załatanie nic nie zmieni. Pas zamiast nie wiem 20 lat życia
    bedzie wymagał wiecznego remontu, a przez to strat.
    I tak trzeba ten pas zrobić od nowa.
    Ja uważam, że spółki powinny mieć zniesiąną ochronę udziałowców jeżeli
    wykonują buble za publiczne pieniądze. Powinni płacić z własnej kieszeni.