    From: Runt <n...@e...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Date: Sun, 19 Sep 2021 07:53:26 +0200
    <61431143$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <614439a4$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <si3vbf$1670$5@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>

    W dniu 2021-09-18 o 14:56, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Jak już pizdziak vel runt dziura w dupie wyciągasz z kfa swoje klony, co je tam sam
    za krnąbrność wsadziłes, to nie wyciągaj yogiego bo jest z nich najgłupszy. Poza tym
    to pedał co pukał Bubu.

    jak już zenusiu aka gnijąca łechtaczka vel cwel wyganiasz z budy swoje
    kundle to daj im żreć by mogły w ujadaniu dorównać swemu "panu". krisy,
    myjki, janusze, marki inne nierasowe psiny gotowe są lizać rowa swemu
    panu jako najgłupszemu kundlowi. poza tym jestes tym co to obciągał z
    dziką radością fiuta psu hansa. hans cie w tym czasie pukał od tyłu.

    i trzymaj ojca za ... wiesz za co! ;-)))

    znikaj z psp łajzo! ;-))))