  • Data: 2020-11-18 13:51:29
    Temat: Re: Wylewka samopoziomująca pod klejone panele LVT
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W środę, 18.11.2020 o 10:52, Kris napisał:

    > A ja pewnie niedługo będę zrywał z całego parteru płytki i kładł panele
    > Płytki po 12 latach się opatrzyły, walka z czyszczeniem fug przegrana. Kupę
    bałaganu będzie żeby to skuć ale jak już na całości położę panele to jak te się
    opatrzą to ich wymiana na inne to pewnie ze dwa popołudnia i już bez większego
    bałaganu.
    > Panele zwykłe, drewnopodobne.

    Bez sensu. Połóż na płytkach panele lvt - na klik - a la stara deska ze
    stodoły i będziesz pan zadowolony. Jak się zaś opatrzą, to wymienisz je
    szybko i bez kurzu na a la parkiet z Zamku Książ.

    --
    Kot może zostać.