  • Data: 2012-04-23 11:15:51
    Temat: Re: Za energię jak za złoto.
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tryton <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    c-pradu-2524902.html

    >prosta sprawa zamiast pakować w kolejny dom kolejną klimatyzację to
    >radze posadzić drzewo i w upały siedzieć w cieniu
    >
    >ja mimo że pracuje w energetyce i prąd mam za grosze to przez ostatnie 2
    >lata udało mi się zmniejszyć zużycie energii o około 30% poprzez wymianę
    >sprzętów na energooszczędne

    Bez sensu, mamy 21 wiek a nie sredniowiecze, ilosc sprzetu sie co pare lat podwaja
    wie i zapotrzebowanie na energie wzrasta. Poza tym elektrownia swoje zarobic musi,
    jak zaczniesz wydawacza malo pieniedzy bo sobie zarowki na eneogeoszczedne zamienisz,
    to ceny za energie pojda w gore. Sorry, ale to Kowalski straci a nie elektrownia.