  • Data: 2020-09-08 22:58:56
    Temat: Re: Zamrażarka szufladowa help
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 8 września 2020 o 20:42:20 UTC+2 Irek.N. napisał(a):

    > A pewnie że tak. Pomieszczenie około 25m2/3m wysokości to szacunkowo
    > 90kg tylko. Jarek by napisał że 3,2x10^3 moli, czyli od cholery robactwa ;)
    > Energetycznie za to niewiele. Nie zmienia to jednak faktu, że ciepło
    > właściwe powietrza jest znaczne.
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.
    Wszystko się zgadza. Ale wracając do tego co napisałem że dawanie przez różnych
    takich ostrzem żeby nie otwierać bez potrzeby albo o pół minuty dłuzej lodówki albo
    zamrażarki bo spowoduje drastyczny wzrost rachunków za prąd jest bzdurą. Oczywiście
    częste itd otwieranie nie spowoduje zmniejszenie rachunku za prąd ale jego
    zwiekszenie. Tylko to zwiększenie będzie raczej nie zauważalne niż zauważalne.