  • Data: 2021-02-17 16:44:49
    Temat: Re: Złącza paneli PV
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.02.2021 16:22, budynPL wrote:

    > Po co? Poważnie pytam

    No jak po co? Żeby prąd płynął lepiej. Każdy z aparatów po drodze daje
    pewien spadek. Przy 20kW będzie zawsze nieco oszczędności na przesyle.
    Mam inverter sprowadzony z Pekinu Huawei 22kVA, wyszło 4k+Vat na gotowo
    pod drzwi.
    Na wiosnę uruchamiam :-) Za 30kW w panelach za 9.5k, używanych i
    inwerter za niecałe 5k :-) W sieci 230V, jestem prawie na końcu :-)
    Trochę paneli na końcu wystawię na OLX, takich innych od reszty i mi
    pokryje montaż, okablowanie :-)