eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-22 09:36:25
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 22 lutego 2021 o 08:56:04 UTC+1 ToMasz napisał(a):
    > witam
    >

    > w nawiązaniu :
    >
    > https://tvn24.pl/biznes/ze-swiata/usa-teksas-po-atak
    u-zimy-duze-podwyzki-cen-pradu-5026043

    > i informacje o cenach prądu:
    > https://pl.globalpetrolprices.com/USA/electricity_pr
    ices/

    > zastanawiam się jak można zużyć prądu za 16 tyś. Ja wiele lat temu
    > ogrzewałem stróżówkę, typu kontener, kiosk (wielki) jednym farelkiem.
    > Podobnie garaż! z minus 12 na dworze można było 1kw zrobić plus 12 w
    > środku.

    9 dolców za kWh to 33zł. U nas 0,65zł. W związku z tym bez problemu da się zrobić
    horrendalny rachunek.
    Bo zużycia prądu miał miesięcznie tyle co ja.
    Nie maja osłon socjalnych w naszym stylu, nie mają bezpłatnej służby zdrowia, ale
    mogą sobie fundnąć
    kilka lotniskowców. Różnice są spore.

    b.