eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-22 20:45:28
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-22 o 20:27, bękart Zenek Kapelinder pisze:

    > Fantazji ci brakuje. Litr benzyny to cirka jebalt 10kW. Z tego 1/5 przerabiana na
    prąd a 4/5 na ciepło. Jeśli jest taki kryzysz jak w kraju o którym Trump mówił że
    jest najlepszy na świecie, to puszcza się taki generator najbardziej oszczędnie jak
    się da. Stosunek ilości prądu do ilości ciepła jest mniej więcej stały przy zmianach
    obciążenia. Agregat odpala się w domu a spaliny wyprowadza na zewnątrz. Trochę warczy
    ale spać się przy nim da. Że spaniem jest tak że czy się da spać czy nie da zależy
    ile sie wcześniej nie spało. Prawidłowo wyprowadzone spaliny na zewnątrz nie stanowią
    najmniejszego zagrożenia. Jeśli miec w szczycie 1,5kW to znaczy że ma się wodę ze
    śniegu. Można ugotować zupę. Można zupę wymienić na benzynę. Można innym ładować
    telefony w zamian za ziemniaki. Tam problem był w innym miejscu. Jak spadła
    temperatura to nie dało się jechać do sklepu po agregat.

    Buuhahhahahhahahahhahah! buuuhahahhahahhahhaaa!
    no zenusiu, nie doceniłem ciebie! ;-))))))))))

    napisz coś o hulajnodze ;-))))

    --
    Runt