eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-22 23:00:53
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i?
    >
    > Ktoś sprzedaje Ci samochód na wodę. Kupujesz i nie jeździ bo się nie da.
    > Na tym polega wolny rynek. Możesz kupić co chcesz. Kupiłeś? Czyli nie ma
    > problemu, jest popyt na samochody na wodę do stania w miejscu.
    trochę mataczysz. wytłumacz proszę. Chcę kupić samochód na wodę.
    przychodzę do sprzedawcy a on mi że takie auto nie pojedzie. wiec mówię
    dobrze, może nie jeździć, byle by był na wodę. kupuję, stawiam na placu,
    co parę dni dolewam wodę. to jest wolny rynek.
    przychodze do sprzedawcy a on mi porpnuje tani samochód na wodę. nie
    działa. To jest oszustwo. żadna partia nie chce oszustw. wolność bycia
    głupkiem, to nie to samo gdy ktoś z ciebie robi głupka

    > Ktoś kupił polisę na życie która zarabia na bitcoinach? Nie ma problemu,
    > to wolny rynek, możesz stracić oszczędnosci życia w jeden dzień.
    > Przeciez widziałeś co podpisujesz. Oni też widzieli co podpisują.
    ale czy słowo "polisa na życie" cokolwiek zmienia w powyższym akapicie?
    Bo jeśli nie, to posłuchaj. mozesz kupić za całe oszczędności bitcoinów
    i stracić je w jeden dzień.
    pasuje? Możesz spalić swoje oszczędności. tak to jest wolność wyboru.

    > A tu, rozmiesz, zła UE grozi paluszkiem że nie
    > można sprzedawać

    niestety masz racje. Wielu z nas nie ma mózgu. tak wielu że gdyby
    wszystkim takim lekkoduchom pozwolić decydować czy wolą ponieść ryzyko
    przy niższych kosztach, czy spać bezpiecznie lecz wiecej zapłacić - jak
    pokazują frankowicze - weźniemy ryzyko a potem płacz.
    Tak więc unia biorąc pod uwagę dobro większości, zakazuje podejmowania
    ryzyka i _Wszyzcy_ slolidarnie ponosimy tego koszty. tylko popatrz parę
    akapitów wyżej - tak czy siak, możesz kupić bitcoiny i stracić wszystko
    w jeden dzień. tylk nie może to mieć nazwy polisa, ubezpieczenie,
    rachunek za prąd. taka ochrona na pozór, zalezna od nazwy produktu

    > Sytuacja w Texasie znakomicie pokazuje co się dzieje kiedy pozwolisz
    > rynkowi, bez żadnych ograniczeń, stanac na głowie z powodu wyjątkowej
    > sytuacji.
    gdy _jednocześnie_ dotyczy to ludzi bez wyobraźni

    > Po to robimy prawo z ograniczeniami aby nie było możliwe
    > oskubanie ludzi w ten sposób. Nawet jeśli ci ludzie to debile.

    ale oskubanie czy oszukanie. bo ja jestem rękami i nogami za skubaniem i
    zdecydowanie przeciw oszukiwaniu.
    spróbuj pomyśleć co będzie dalej. noże którymi debil nie może się
    skaleczyć, ogień który nie może parzyć, woda w której nie można się
    utopić... Wiesz gdzie tak jest? W domu wariatów.
    Sory ale to nie dla mnie. nie żebym lubił sporty ekstermalne, ale
    chciałbym decydować o tym co będę robił w życiu, a nie dostać 5
    bezpiecznych ofert, na której nic nie zarobię, ani nei stracę, bo
    wszystkie ograniczył rząd.

    > Agregat za 100usd wyciągnie z 1.5kW. Interesująca koncepcja, aby z tego
    > grzać dom bez c.o. Szyba że do suszarki.
    nie doczytałeś? Nie mówiłem o domu, tylko o pokoju. po za tym, w
    zależności od agregatu, można wykorzystać jego ciepło, nie tylko
    wytwarzany prąd.

    ToMasz