eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-22 20:57:53
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2021 o 19:45, Runt pisze:

    > Buuhahhahahhahahahhahah! buuuhahahhahahhahhaaa!
    > no zenusiu, nie doceniłem ciebie! ;-))))))))))

    akurat tutaj ma rację, nawet jakby nie wykorzystywali ciepła z agregatu
    to pewnie kWh byłaby tańsza niż 9USD, wystarczyło się zastanowić przy
    podpisywaniu umowy...
    Ja w UK mam do wyboru zmienne taryfy i stałe - przy czym te zmienne
    informują o zmianie miesiąc wcześniej. Celowo wybieram zmienną i śledzę
    każdą zmianę taryfy, a jak tylko jest drożej niż u konkurencji zmieniam
    dostawcę- ale mógłbym mieć wywalone i lamentować jak dużo płacę, bo nie
    wziąłem jakiegoś fix'a na 2 lata, a nie chce mi się sprawdzać cen...

    Lukasz