eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-22 20:15:39
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 22 lutego 2021 o 12:24:01 UTC-6 heby napisał(a):
    > Są. Teraz ludzie doczytali na czym polega ich najtańszy dostawca
    > wolorynkowy. Przy świeczkach doczytali, niektórzy właśnie tracą
    > "oszczędności życia" dzięki niewidzialnej ręce rynku która przywaliła
    > ich prosto w głupi łeb.
    >
    > Tak, są takie oferty. "Trzeba było się ubezpieczyć od powodzi na
    > Saharze" a przecież nikt tego nie robi, bo po co, a ponadto lokalny
    > dostawca prądu, w sąsiednim garażu, był tańszy o pół centa.
    >
    > https://www.washingtonpost.com/nation/2021/02/21/tex
    as-high-electric-bills/

    > The state's unregulated market allows customers to pick their utility
    > providers, with some offering plans that allow users to pay wholesale
    > prices for power. Variable plans can be attractive to customers in
    > better weather, when the bill may be lower than fixed-rate ones.
    > Customers can shift their usage to the cheapest periods, such as nights.
    > But when the wholesale price increases, the variable plan becomes the
    > worst option.
    >
    > Ciekawe kto będzie temu winny. Szczególnie jestem ciekaw opinii rednecków.

    W praktyce nikt. I nikt nie bedzie mial pretensji. Czemu?

    Bo ten co nie uzywal pradu to mu rury popekaly i zalal haupe i ma teraz wszystkie
    rygipsy do wymiany (zajrzyj na 8bit guy-a ja jutubie, posmiejesz sie z niby madrych
    jednostek) i ma koszty ktorych ubezpieczyciel moze nie pokryc (zaniedbanie bo nie
    zakrecil wody - zalezy gdzie mu rurka pekla. Ale nie sadze aby w przylaczu bo jednak
    ono w ziemi jest a ta nie przemarznie w 3 dni) a ten co zabulil 6kusd za grzanie to
    uratowal rury.

    Tak ze wiesz, media mediami ale trza wiedziec kto i po co manipuluje aby nie dawac
    sie w maliny wpuszczac...