  • Data: 2011-09-21 18:50:34
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja pie...lę, przepłacił i to ostro, ja sprzedawałem mieszkanie 64m2,
    >czyste, zadbane i ledwo znaleźliśmy kupca na 180tys tylko to było w 2009,
    >środek kryzysu, ale jak patrzyliśmy po cenach to w 10p blokach tak chodziły
    >mieszkania do lekkiego odświerzenia.

    przepłacił na wschodzie, zapłacił normalną cene na zachodzie
    Polski, kupił tanio na dalekim środkowym południu.

    To zleży gdzie to mieszkanie, przykład:
    ok 60-70m2 (nie pamiętam dokładnie bo to kuzyna) ok. 70km za
    Poznaniem 140tys

    55m2 w bloku z duzej płyty, 4 piętra 30-letnie mieszkanie
    około 230-250tys w poznianiu (około 5km od centralnego centrum).

    Tak, że podawanie samej ceny nic nie mówi.

    Pozdrawiam
    Darek