  • Data: 2011-09-21 18:31:36
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-09-2011 o 14:05:03 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > tak to jest jak piszesz, u nas to samo by?o
    >
    > ale budowa ma te zalete, ze niemusisz wszystkiego mieae odrazu
    > jak w przypadku kupna mieszkania, gdzie trzeba wy?o?yae ca?? kwote.
    >

    > dla przyk?adu w moim miejscie znajomy kupil mieszkanie za 250tys, wlozyl
    > remont 70tys.
    >
    > mieszkanie ma 60m2 (wielka p?yta 10 pieter)
    Ja pie...lę, przepłacił i to ostro, ja sprzedawałem mieszkanie 64m2,
    czyste, zadbane i ledwo znaleźliśmy kupca na 180tys tylko to było w 2009,
    środek kryzysu, ale jak patrzyliśmy po cenach to w 10p blokach tak chodziły
    mieszkania do lekkiego odświerzenia.

    > w moj dom wlozylem podobnie, tyle ze mam znacznie wiecej m2.
    > Pomijam fakt, ze on p?aci 500zl dla spó?dzielni miesiecznie
    > co daje rocznie 6k, tyle z opa?em utrzymanie domu mnie nie kosztuje.
    Dokładnie, nas też spółdzielnia doiła, za grzanie w mieszkaniu płaciłem
    ponad 2600 na rok a teraz dla 230m2 wychodzi 4200 :) a dom 3 razy większy,
    nie liczę piwnic ale ich prawie nie grzeję.

    > On nie jest z tych wygodnych, jak to zaraz kto? mia?by sie doczepic,
    > niestety odwagi nie starczy?o
    >
    > Smutno mu z tego powodu, ze ba? sie podj?c decyzji budowy domu, tyle ze
    > ja
    > wynajmowa?em
    > kiedy on 2 lata juz mieszka?.
    Ludzie boją się ryzyka budowy i dlatego deweloperzy dobrze żyją sprzedając
    mieszkania po 3500/m2 do wykończenia :)

    --
    Pozdr
    JanuszK