  • Data: 2011-09-21 18:18:21
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-09-2011 o 10:06:06 Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>
    napisał(a):

    > Przepraszam.
    > Wdałem się w dyskusję bo od dłuższego czasu zastanawiam się, wspólnie z
    > różnymi z ludźmi z branży, nad różnymi stereotypami związanymi z
    > budownictwiem. Prawie zawsze musi być tanio i z reguły na kredyt, ale
    Stereotypami to ty myślisz

    > jednocześnie koniecznie dachówka ceramiczna,
    Wbrew pozorom to jedna z tańszych, gont masz w podobnej cenie a jeszcze
    musisz deskować.

    > poddasze użytkowe,

    I to jest droższe? to tańsze metry2 niż w paretrówce.

    łubudu
    > garaż
    Prędzyej czy później i tak go wybudujesz, bo w naszym klimacie to
    konieczność.

    > i płoty, mury,
    możesz nie grodzić ale wtedy cała okolica 'zwiedza' ci działkę

    > kute ogrodzenia
    Można kupić zgrzewane sporo tańsze a dobrze wyglądają, w końcu
    dom i otoczenie ma się podobać właściciel/owi/ce, po to się też buduje
    aby chciało się w tym mieszkać :)

    i wszystko z myślą o prawnukach. Ja
    Masz jakieś kompleksy?

    --