  • Data: 2011-09-21 14:57:46
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Budowanie wielkiego domu mimo że nie ma na taki zapotrzebowania to
    > właśnie rozrzutność . Wywala sie mnóstwo pieniędzy na bezsensowne
    > ogrzewanie , urządzanie , sprzatanie ...

    Nie... no tego nie podważam :-) Tak jest i pominąłem ten fakt, bo wydaje
    się być oczywistym.

    Jednak budowanie skrajnie małego domu wiąże się z wyższymi wydatkami w
    przeliczeniu na 1 m2 powierzchni, a potem sam zwrot z inwestycji w
    momencie sprzedaży jest mniej korzystny.

    Nie wiem jak się przedstawia rynek nieruchomości w konkretnych liczbach,
    ale wydaje mi się, że najlepszy stosunek ceny sprzedawanego domu do
    poniesionych kosztów na budowę, można osiągnąć dla domów właśnie
    średniej wielkości :-). Ot coś koło [+/-] 150 m2

    pozdrawiam
    Robert G.