  • Data: 2011-09-21 14:22:39
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, e g upot jest przewymiarowywanie, ale znowu budowanie za ma ego
    > domu w stosunku do potrzeb, to poniek d rozrzutno :-)

    Dla mnie rozrzutnością jest przewymiarowanie domu. Budowanie domu na
    pokaz z niewykorzystywanymi pokojami , pokojami dla gości i itd ...
    Czym większy dom tym droższy w budowie a w końcu droższy w utrzymaniu
    (podatki , ogrzewanie , urządzenie , sprzątanie i itd) no i późniejsze
    inwestycje ...

    Budowanie wielkiego domu mimo że nie ma na taki zapotrzebowania to
    właśnie rozrzutność . Wywala sie mnóstwo pieniędzy na bezsensowne
    ogrzewanie , urządzanie , sprzatanie ...