  • Data: 2011-09-21 14:05:14
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wdałem się w dyskusję bo od dłuższego czasu zastanawiam się, wspólnie z
    > różnymi z ludźmi z branży, nad różnymi stereotypami związanymi z
    > budownictwiem. Prawie zawsze musi być tanio i z reguły na kredyt, ale
    > jednocześnie koniecznie dachówka ceramiczna, poddasze użytkowe, łubudu
    > garaż i płoty, mury, kute ogrodzenia i wszystko z myślą o prawnukach. Ja
    > myślę że to siedzi gdzieś głęboko w głowach, jakaś taka skaza w
    > społeczeństwie... Na pokaz, krwią i blizną a później opowiadanie jakie
    > to budowanie domu jest drogie, CHFy szaleją, tylko projekt był tani bo
> [...]

    A co w tym takiego dziwnego ?

    Że ludzie chcą mieć z porządnych trwałych i ładnych elementów dom ?

    Jak ja szukałem domu to też wymagałem dachówki i poddasza użytkowego ,
    które u mnie jest w stanie surowym i służy jako strych ...
    Dachówka to materiał znany od wieków i sprawdzony i niesamowicie
    trwały. Nic innego (gont,blachodachówka) nie jest tak trwałe i
    długowieczne ...
    Montaż blachodachówki/gontu to pozorna oszczędność ...

    Tak samo ogrodzenie. Sam mam z przodu domu kute bo po prostu ładnie
    wygląda. Nie było jakoś koszmarnie drogie bo kupione w sklepie a nie
    na jakies super indywidualne zamówienie.
    reszta ogrodzenia to siatka + lana podmurówka. Do tego kostka
    brukowa ...

    Co do garażu to garaż to nie tylko miejsce dla samochodu. To także
    miejsce na opał , rowery , kosiarkę i wiele innych elementów.