  • Data: 2009-09-13 19:17:57
    Temat: Re: dom gotowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us pisze:

    > Czyli bardziej domki kampingowe, niż domy mieszkalne całoroczne. Wybacz,
    > ale kojarzy mi się to bardziej z tanim ośrodkiem wypoczynkowym, niż z
    > domem na cały rok...

    A komuś murowany dom może się kojarzyć z blokiem :-P

    > Co to wg Ciebie ma do rzeczy...? ;-)

    No bo ma być tradycyjne i wieczne ;->

    > mieszkam póki co w bloku, ale buduję tradycyjny dom i gdzieś za rok
    > planuję tam zamieszkać :-).

    Zdefiniuj tę "tradycję".

    > Taka, że w szafie można sobie posiedzieć przez trzy tygodnie latem, ale
    > nie cały rok mieszkać :-). Ja bym tam się nie decydował...

    A wróbelek ma jedną nóżkę bardziej... Może tak bardziej z sensem i
    merytorycznie, hmm?

    > [.]

    > Bo tak... :-P. Co murowany, to murowany, klimat, cisza... w razie
    > huraganu nie poniesie w diabli :-).

    ROTFL

    Klimat masz lepszy w drewnie, cisza zależy głównie od okien, a huragany
    głównie zajmują się dachami.

    A jak masz już taki, który rozwaliłby porządnego szkieletora, to i
    murowany by wiele lepiej nie przeżył - dach rozwalony, szyby powybijane,
    mury podziurawione balistycznymi belkami porwanymi przez huragan kawałek
    wcześniej.

    > To jednak jest inwestycja, tak czasowa, jak finansowa. Procentować
    > będzie później. Jak zrobisz szybko... nie koniecznie tanio dom-szafę, to
    > raczej będziesz do tego dokładał.

    Wypowiedź uzasadnij.

    I proszę merytorycznie, a nie miotaj bzdurnymi epitetami "dom-szafa",
    drogi zwolenniku "domów-grobowców" ;->