  • Data: 2009-06-21 11:56:09
    Temat: Re: folia zamiast papy na deskowanie
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 17:09, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

    > Ale własnie dlaczego gorszym? Autorzy tego linkowanego artykułu
    > wymieniają same zalety. Ja rozumiem, że są i wady, choćby sam fakt,
    > że jeśli nawet ułożymy deski z odstępem, to i tak 90% tej
    > paroprzepuszczalnej wierzchniej folii będzie leżało na desce, ale
    > być może te 10% wentylowanej powierzchni wystarczy dla zapewnienia
    > odpowiedniej wentylacji?

    Ja Ci wytłumaczę dlaczego gorszym ...
    W skrócie:
    Od spodu folia paroizolacyjna (niestety nie w 100% szczelna), od góry
    deskowanie niewentylowane i na to folia wysokoparoprzepuszczalna. Do
    tego momentu wygląda że OK. No i na to dasz gont bitumiczny .... to co
    zostaje z tej paroprzepuszczalności?

    ;-)

    To rozwiązanie jest dla dachówek lub blachy a nie dla gontów
    bitumicznych.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.