  • Data: 2020-06-24 00:24:11
    Temat: Re: fuga do kostki granitowej
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2020 o 23:12, uciu pisze:

    > Czym najlepiej zafugować kostkę granitową?

    Czymkolwiek zafugujesz, po kilku latach będzie wyglądało
    tak samo, czyli ziemisto. Krótko mówiąc - jaka kostka, taki
    piasek. Mam tak zafugowany (nie przeze mnie) kawałek gumna.
    Głowy sobie tym nie zaprzątam (są ciekawsze sprawy w życiu,
    niż cyzelowanie szpary między kostkami) - przejadę raz około
    Wielkiej Nocy te kostki szczotką drucianą mocowaną do kosy
    spalinowej (polecam) i nie myślę o kostce granitowej i jej
    fudze do następnego roku. No, od wiosny do jesieni jest
    jeszcze w użyciu myjka ciśnieniowa w celach sanitarnych
    (jeden z psów lubi srać i szczać akurat na kostce, a nie
    na trawie i pod drzewem, jak to psy mają w zwyczaju),
    lecz dla fugi to bez znaczenia.