  • Data: 2022-03-06 07:17:47
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Runt <r...@k...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-05 o 23:23, Uzytkownik pisze:

    > Jeżeli uważasz, że to co piszę to są bzdury to opisz to co nie jest
    > bzdurą i wskaż co według ciebie jest szkodliwe w tym co napisałem.
    >
    > W przeciwnym wypadku kolejny raz robisz gównoburzę. Leki ci się już
    > skończyły czy może miałeś nieudany seks?

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder na pl.soc.polityka
    ujada:

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę prowadzenia
    wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć broni w dowolnym
    miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona to ci od wojny na
    Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie bombardują miast i wsi tylko
    składy broni i pasy startowe.

    Uważam że jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne
    państwo. I są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka
    możliwość a nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać.

    Ukraina wysłała wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu
    Ługańsiego i Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku?

    Słyszałeś że jak Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy
    raczej ludzie byli zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i
    podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!