    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: jak dotrzeć do głowicy baterii
    Date: Sat, 19 Mar 2022 20:01:54 +0100

    Pani Krycha napisała:

    > Czy ktoś z Was miał taką baterię (obsługuje 5 litrowy bojler
    > zamontowany poniżej zlewozmywaka)
    > https://photos.app.goo.gl/1oeHrGyzpbbGWuFT6
    > i umiał wyjąć te plastikowe zatyczki, aby dostać się do głowic,
    > żeby wymienić uszczelki?
    > Te osłony to twardy plastik (czerwona, niebiecka) i są tak mocno
    > wciśnięte, że nie ma je wyjąć.
    > Ktoś wie jak to zrobić? Chętnie skorzystam z rady.

    Miałem kiedyś podobny poroblem. Pokonałem go wrażając między metal
    a plastik ostry szpikulec pod kątem 45 stopni. Szydło inaczej mówiąc.
    Plastik nie aż tak twardy, udało się przeprowadzić wydłub. Ale to
    może być połowa sukcesu. Zdarza się, że nawet po odkręceniu śrubki,
    pokrętło nie chce zejść z głowicy. Trzyma się na jakichś brudach
    czy produktach korozji.

    --
    Jarek