  • Data: 2013-11-18 18:57:24
    Temat: Re: jaki eko-groszek na co zwaracac uwage (laik)
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:921d922b-4ccc-47e8-8931-e3464cd65f0a@googlegrou
    ps.com...

    > U mnie jest niespalony wegiel w popiele.
    > Czopuch przymknalem, wentylator na min....co jeszcze zrobic ?
    > Zmniejszyc podawanie wegla ?

    Przede wszystkim nie zamykaj czopucha. Przy kotłach z nadmuchem nie
    wolno tego robić.
    Jeżeli chodzi o niespalony węgiel to możliwe, że trafiłeś na dostawcę
    kombinatora, który miesza różne węgle. Sam nawet w tym roku wziąłem na
    próbę tani węgiel, który w ogóle nie chce się palić. Po prostu gaśnie.
    Tak jak kolega dolniak napisał, zanim kupisz węgiel, należy kupić worek
    i przetestować. Jak jest OK wtedy kupować więcej tego samego węgla.