  • Data: 2010-05-29 17:14:39
    Temat: Re: kapuś
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki pisze:

    > "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in message

    > Ja mam zdanie dokładnie takie samo jeśli chodzi o fachowców.

    Powiem ci, że wykonawcy mają o sobie dokładnie takie samo zdanie. Ja
    jeszcze nie spotkałem takiego, który by nie wieszał psów na innych
    wykonawcach. Wszystko w stylu - dobrze, że pan na mnie trafił, bo ci
    poprzedni to musieli być jacyś straszni partacze. Gdyby nie ja to by się
    panu dom zawalił. I udowadniają, jak to źle zostało wszystko zrobione.
    Po czym przychodzą kolejni i mówią dokładnie to samo o tych, którzy byli
    wcześniej. :-)

    M.