  • Data: 2010-05-29 18:17:31
    Temat: Re: kapuś
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:htrj50$3h3$1@node2.news.atman.pl...

    > Widzę, że nie rozumiesz i nie zrozumiesz. Nie twierdzę, że wykonałeś pracę
    > źle. Wykonałeś ją inaczej, niż oczekiwał tego klient. I to wystarczy. Jest
    > to nieodpowiednia relacja z klientem.

    Widzę, że nadal nie potrafisz rozumieć co napisałem.
    Wykonałem pracę dokładnie tak jak sobie tego życzył klient. Uwzględniając z
    nim wszelkie najdrobniejsze szczegóły i proponując wszelkie inne
    rozwiązania, ale klient chciał tak i tak zrobiłem. Później przyszli tynkarze
    i po tynkarzach przyszedł "doradca", który stwierdził, że to jest źle.
    Dopiero za jego namową klient zmienił zdanie i chciał wymusić (po roku
    czasu) żebym przyjechał i to (tu cytuję dokładnie) "poprawił, bo to jest
    spieprzone".
    Kiedy zajechałem na miejsce i zobaczyłem na czym polegały moje rzekome błędy
    to gościowi wyjaśniłem, że w tym przypadku nie ma żadnego mojego błędu, a
    robota jest wykonana zgodnie z umową i z przyjętymi zasadami oraz normami, a
    nastepnie poinformowałem go, że mogę mu zrobić te przeróbki tak jak teraz
    sobie życzy, ale na zasadzie dodatkowego zlecenia płatnego.
    Wtdey właśnie gość zaczął mi wyrzucać, że jestem alkoholikiem.