    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: miedziucha
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 30 May 2021 20:59:45 GMT

    > Jak cię nie interesuje to po chuj się produkujesz. Jakoś o
    > oszczędzaniu wody nie masz ochoty gadać. Wisła już całkiem wyschła
    > ?

    Znowu pierdolisz głupoty?
    Znowu udowadniasz ze nic nie zrozumiałes?

    > Jeśli wiele razy tłumaczyłem ze niezbyt szczęśliwie stwierdziłem
    > że już w tym roku będzie spadek ilości zgonów a potem wiele razy
    > prostowalem ze chodziło mi o lata następne to ty z uporem maniaka
    > powtarza że napisałem że w tym roku.

    niestety broniłes tej tezy do upadłego a potem twierdziłes ze to nie
    twoja teza a potem ze to były tylko zarty.
    Teraz ze to niezbyt szczesliwe wyrazenie.
    Coz...
    chetnie dopytam co to znaczy "nastepne lata".
    Dasz rade okreslic, co tym razem masz na mysli?
    Tylko moze sprobuj tym razem jakos wiarygodnie zeby znowu nie trzeba
    było odkrecac.

> [...]
    > najświętszej Maryi dziewicy. Rynek przestrzeni mieszkalnej nie
    > jest w Polsce zrównoważony. Jest spora nadwyzka wolnej przestrzeni
    > mieszkalnej. Co o tym świadczy? To że zeszłym roku żyło i
    > pracowało w Polsce 1300000 ( slownie: jeden milion trzysta
    > tysięcy) Ukraińców i nie słyszałem żeby mieszkali w kanałach
    > ciepłowniczych albo pod mostami. Według demografów za 30 łat
    > będzie ok 30 milionów Polaków. Oznacza to że przybedzie bez
    > budowania nie mniej niż 5 milionów mieszkań/domów. Problem zacznie
    > się za 50 lat bo wielka płyta zacznie się degradować. Ale to już

    Jeszcze raz zapytam zatem: kiedy ten spadek o 50%?
    Poprosze jakas date, kiedy bedzie mozna zweryfikowac jakosc twoich
    predykcji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO