  • Data: 2021-05-31 07:00:02
    Temat: Re: miedziucha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty jednak jesteś idiotą. Jak bym znał datę kiedy rozpocznie się
    > kryzys w nieruchomościach to nikomu bym nie powiedział bo na
    > takiej informacji można zrobić dużą kasę. Wielki kryzys w USA
    > potrzebował kilku godzin żeby się rozwinął i doprowadził do nędzy
    > miliony Amerykanów. Współczesny kryzys w nieruchomościach wykluwal
    > się około roku. Skutkował ogłoszeniem upadłości konsumenckiej
    > przez kilka milionów Amerykanów. Obydwa kryzysy miały wspólne
    > podłoże. Były nim niczym nie uzasadnione wzrosty cen. W pierwszym
    > akcji kupowanych na kredyt w drugim nieruchomości kupowanych na
> [...]
    Zenku, kazdy plan musi posiadac pare elementów zeby była mozliwośc
    oceny jego realizacji - m.in. musi miec warunki brzegowe i musi miec
    okreslenie czasowe.
    Ja cie nie pytam o konkretną date a o jakis minimalny horyzont czasowy.

    Inaczej to tylko pierdolenie bo za 10 lat kiedy nieruchomosci beda
    kosztowały np 50% drozej niz dzis ty nadal bedziesz twierdził ze miałes
    rację, bo przeciez kiedys ceny spadną.

    Pisałes wczesniej ze w Polsce mieszkanców bedzie 30mln.
    Ale Eurostat przewiduje ze w 2030 bedzie 37mln.

    Reasumujac - kiedy przewidujesz ze twoja predykcja sie spełni?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."