  • Data: 2021-06-07 20:59:56
    Temat: Re: miedziucha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Może jutro może za pięć lat a może za 15 lat.

    No ale przeciez ty piszesz o tym wielkim spadku cen w kontekscie nowego
    ładu i nowych tanich domów na które ludzie dostana kredyty bez wkładu
    własnego (nie odpowiedziałes na moje pytanie kto mowił o takich
    kredytach wiec domniemuje ze nadal tak uwazasz)
    Chcesz mi powiedziec, ze ten nowy ład będzie miał skutki dopiero za 15
    lat?

    > Wielkiego kryzysy w
    > USA nikt nie przewidział. Po tamtych i następnych doświadczeniach
    > z kryzysami zostały wypracowane mechanizmy które mają łagodzić
    > skutki kryzysów. Jak się robi inflacja to pomaga podnoszenie stop
    > procentowych.

    Nie zawsze, zalezy od tego co jest powodem inflacji.

> [...]
    > Ukraińcach. Wojna może potrwać kilka lat. A jak się skończy to
    > będą mieli sporo pracy u siebie. Francja i niemcy są strasznie
    > głodne ludzi do pracy. Chwilowo prawo imigracyjne w tamtych i
    > innych państwach starej chujni jest niekorzystne dla Ukraińców.
    > Ale to nie się zmienić z dnia na dzień. Oni nie pracują tutaj z
    > sentymentu do przedwojennej Polski, bo w niej byli niewolnikami.
    > Przyjechali zarobić. Jak będą mogli gdzieś zarobić więcej to nam
    > powiedzą papa. Znowu 350 tysięcy już istniejących i kilkadziesiąt
    > w budowie mieszkań trafia na rynek i szuka nabywcy. Czy to są

    Nawet musze sie zgodzic. Troche.
    Tyle ze nigdy nie bedzie tak ze wyjada wszyscy, zwłaszcza ze coraz
    wiecej ukrainców których znam, mieszka tutaj juz ze swoimi rodzinami.
    Jezdza jeszcze co prawda na wakacje odwiedzac rodziny ale mam wrazenie
    ze coraz bardziej czuja sie u nas jak u siebie.
    Co wiecej, zycie nie znosi pustki, nie wiem czy jeszcze nie zauwazyłes
    ale od dobrych kilku lat juz nie tylko Ukraincy przyjezdzaja do nas do
    pracy. Wyjada jedni, przyjada drudzy.
    Przykłady duzych miast europejskich pokazuja ze z tym spadaniem cen
    mieszkan jest bardzo ciezko. Nawet jak czasami rzady probuja ten spadek
    wywołać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo