  • Data: 2021-06-07 21:33:14
    Temat: Re: miedziucha
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 7 czerwca 2021 o 21:00:01 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > No ale przeciez ty piszesz o tym wielkim spadku cen w kontekscie nowego
    > ładu i nowych tanich domów na które ludzie dostana kredyty bez wkładu
    > własnego (nie odpowiedziałes na moje pytanie kto mowił o takich
    > kredytach wiec domniemuje ze nadal tak uwazasz)
    > Chcesz mi powiedziec, ze ten nowy ład będzie miał skutki dopiero za 15
    > lat?
    > Nie zawsze, zalezy od tego co jest powodem inflacji.
    > Nawet musze sie zgodzic. Troche.
    > Tyle ze nigdy nie bedzie tak ze wyjada wszyscy, zwłaszcza ze coraz
> [...]
    Znowu manipulujesz albo nie rozumiesz. Nie wiadomo co gorsze. Nie może być kontekstu
    do czegoś czego nie ma. Jest zapowiedź że może powstać. Nigdy nie mów nigdy. W
    południe 31 sierpnia 1939 roku było na pewno sporo ludzi którzy twierdzili że niemcy
    nigdy nas nie napadną. Bo to tacy mili i kulturalni ludzie. Daj jakieś informacje o
    tym sztucznym prowokowanym przez rządy jakiś państw, których nie wymieniasz,
    obniżaniu cen mieszkań. Napisałeś rządy, czyli w liczbie mnogiej, w ilu państwach
    były takie nieudane próby? Chyba że pierdolisz, oczywiście w historycznym znaczeniu
    tego słowa . Wtedy ok.