  • Data: 2021-05-31 23:13:11
    Temat: Re: miedziucha
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 20:49:11 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Ok, czyli kiedy, tak mniej wiecej, ten spadek cen o 50%?
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Niech twoje życie będzie wykrzyknikiem, nie znakiem zapytania"
    > H. Jackson Brown, Jr.
    Może jutro może za pięć lat a może za 15 lat. Wielkiego kryzysy w USA nikt nie
    przewidział. Po tamtych i następnych doświadczeniach z kryzysami zostały wypracowane
    mechanizmy które mają łagodzić skutki kryzysów. Jak się robi inflacja to pomaga
    podnoszenie stop procentowych. Zostają jednak czynniki które trudno przewidzieć albo
    takie że można przewidzieć ale nic zrobić nie można. Dałem przykład z magazynem ropy.
    może na wschodzie wybuchnąć prawdziwa wojna. Młodzi ludzie, mężczyźni jak nie zostaną
    powołani do wojska bo są poza granicami Ukrainy to mogę sami stąd wyjechać aby bronić
    swoich kobiet i dzieci. Zostanie na rynku 350 tysięcy pustych nikomu niepotrzebnych
    mieszkań za które trzeba płacić czynsz, ogrzewanie,, za liczniki. Część na pewno była
    kupiona na kredyt żeby zarobić na wynajmie właśnie Ukraińcom. Do tego kilkadziesiąt
    tysięcy mieszkań w budowie, też miały służyć zarabianiu na Ukraińcach. Wojna może
    potrwać kilka lat. A jak się skończy to będą mieli sporo pracy u siebie. Francja i
    niemcy są strasznie głodne ludzi do pracy. Chwilowo prawo imigracyjne w tamtych i
    innych państwach starej chujni jest niekorzystne dla Ukraińców. Ale to nie się
    zmienić z dnia na dzień. Oni nie pracują tutaj z sentymentu do przedwojennej Polski,
    bo w niej byli niewolnikami. Przyjechali zarobić. Jak będą mogli gdzieś zarobić
    więcej to nam powiedzą papa. Znowu 350 tysięcy już istniejących i kilkadziesiąt w
    budowie mieszkań trafia na rynek i szuka nabywcy. Czy to są niemożliwe scenariusze?