    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 30 May 2021 17:13:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: miedziucha
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 30 maja 2021 o 22:59:48 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Znowu pierdolisz głupoty?
    > Znowu udowadniasz ze nic nie zrozumiałes?
    > niestety broniłes tej tezy do upadłego a potem twierdziłes ze to nie
    > twoja teza a potem ze to były tylko zarty.
    > Teraz ze to niezbyt szczesliwe wyrazenie.
    > Coz...
    > chetnie dopytam co to znaczy "nastepne lata".
    > Dasz rade okreslic, co tym razem masz na mysli?
    > Tylko moze sprobuj tym razem jakos wiarygodnie zeby znowu nie trzeba
    > było odkrecac.
    > Jeszcze raz zapytam zatem: kiedy ten spadek o 50%?
> [...]
    Ty jednak jesteś idiotą. Jak bym znał datę kiedy rozpocznie się kryzys w
    nieruchomościach to nikomu bym nie powiedział bo na takiej informacji można zrobić
    dużą kasę. Wielki kryzys w USA potrzebował kilku godzin żeby się rozwinął i
    doprowadził do nędzy miliony Amerykanów. Współczesny kryzys w nieruchomościach
    wykluwal się około roku. Skutkował ogłoszeniem upadłości konsumenckiej przez kilka
    milionów Amerykanów. Obydwa kryzysy miały wspólne podłoże. Były nim niczym nie
    uzasadnione wzrosty cen. W pierwszym akcji kupowanych na kredyt w drugim
    nieruchomości kupowanych na kredyt. W Polsce za dużo nieruchomości jest kupowanych
    albo budowanych na kredyt. To że frankowiczom rozlazło się po kościach nie znaczy że
    zawsze tak będzie. Według różnych publikatorów w Polsce przebywa czasowo lub na stałe
    1300000 Ukraińców. Nawet jak mieszkaja po cztery osoby w jednym mieszkaniu to daje to
    z 350 tysięcy zajętych przez nich mieszkań. Dwa razy tyle co się w Polsce rocznie
    buduje. Gdyby coś się z nimi stało że przestali by do nas przyjeżdżać do pracy to na
    rynku pojawi się 350 tysięcy nikomu niepotrzebnych mieszkań. Do tego ze sto tysięcy
    zapłaconych mieszkań w budowie. Z których większość jest zapłacona kredytem. Do tego
    od wielu lat ujemny przyrost naturalny powodujący że przybywa pustostanów bez
    budowania nowych powierzchni mieszkalnych. Pytasz o datę. O datę może spytać się
    tylko idiota bo bańka może nie peknac nigdy jak kosztem zwiększonych podatków rząd,
    jaki by nie był, przeprowadzi jakieś bliżej teraz nieznane działania żeby ochronić
    ludzi. A może wszystko wywrócić się jutro. To że sie śmiejesz z zagrożenia na swoje
    wytłumaczenie. Ludzie prości czujący jakieś zagrożenie starają się je umniejszyć
    przez ośmieszenie. Uważają że jeśli się z czegoś śmieją to nie może być to dla nich
    groźne. Chcesz przykład na takie postępowanie. Przed wojna biedni słabo wykształceni
    żydzi śmiali się z hitlera. A wykształceni bogaci w tym czasie sprzedali co mieli i
    spierdolił i do Ameryki.