  • Data: 2019-04-06 08:55:48
    Temat: Re: nietypowe(?) ogrzewanie elektryczne
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rób wszędzie ogrzewanie wodne. Dzięki temu nie "strzelisz sobie w stopę"
    > i zawsze będziesz mógł zmienić źródło ciepła na oszczędniejsze np. na
    > gaz czy pompę ciepła.

    Wiem, znaczy widziałem jak wygląda pompa ciepła "split" wymiennik
    powietrze powietrze w pomieszczeniu i na zewnątrz. Jak wygląda pompa
    ciepła - ciecz-ciecz? W sensie czy takie coś można w pobliskim sklepie
    kupić, samodzielnie podłączyć z jednej strony przez pompkę do podłogówki
    z drugiej.... do stawu i bedzie działać? Czy ceny są niższe niż tych
    pierwszych (bo niema wymienników powietrze powierze) czy droższe... bo
    tak i koniec?

    ToMasz