  • Data: 2018-01-20 17:41:53
    Temat: Re: ocieplenie ściany garazu od wewnątrz
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 16:19:07 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Bo w ocieplaniu nieogrzewanego pomieszczenia od ogrzewanych nie chodzi o
    > to żeby zimno nie ciągnęło :-P Tylko o to, żeby przesunąć punkt rosy ze
    > ściany na zewnątrz styropianu.

    Na moje to garaż musiał być dobudowany bez ocieplenia na zewnątrz, dlatego
    mogło w nim ostro piździeć i wtedy rzeczywiście grzybek mógł wyjść.
    Ja mam tak samo - za garażem mam wiatrołap z zabudowaną szafą wnękową
    ale garaż jest normalnie jak reszta domu grubo docieplony + ciepła brama
    segmentowa. Nigdy mi tam poniżej zera nie spadło nawet w największe
    mrozy. Pozatym mam tam wentylację mechaniczną.

    Jak ktoś zrobił kilka zaniedbań (brak wentylacji, słabe ocieplenie, może
    zimna brama) to rzeczywiście grzybek mógł wyjść.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.