  • Data: 2009-04-06 00:25:21
    Temat: Re: odkurzacz przemysłowy/domowy
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "II Artur II" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:grb9pa$ll5$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poogladalem troche separatorow na Allegro no i mam pewne watpliwosci.
    > Dopiero separatory powyzej 140 zl (mniej wiecej) maja dodatkowo filtr
    ktory
    > mozna prac czy tez plukac, wyglada jak filtr papierowy lub materialowy.
    > Reszta separatorow ma tylko taka siateczke z dosc duzymi oczkami powiedzmy
    > srednicy 1 mm wiec i tak drobny pyl bedzie trafial do odkurzacza.
    > Nie chce go zajechac bo juz dwa lipne zajechalem na budowie miedzy innymi
> [...]

    Hylę też można zajeździć, gdy nie opróżnia się z brudów. Jednak
    wylewając wodę z zawiesiną regularnie i nalewając kolejną porcję (4 litry)
    czystej można szybko pozbyć się wszelkich pyłów na sucho dla posadzki i
    niekurząco dla odkurzacza, którego separator nie tylko miesza pył z wodą
    (warto dodać trochę środka zwilżającego np. płyn do mycia naczyń czy WC),
    ale na zewnątrz wypuszcza wyłącznie powietrze...