  • Data: 2022-07-11 18:06:17
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.07.2022 13:31, Uzytkownik wrote:

    > Na tańsze ekipy budowlane to nie licz. Skończyły się czasy stękających
    > Krzyśdupków, którzy chcieliby robić remont mieszkania czy instalacji za
    > 500zł.
    >
    > Niestety towary budowlane poszły w górę, a za nimi ceny usług.

    nie liczę, myślę że to mało prawdopodobny scenariusz, jednak w pewnych
    warunkach realny: budownictwo mocno spowalnia i nagle sporo ekip nie ma
    co robić. Mają wybór nie robić nic, albo walczyć ceną. Może nawet
    nominalnie ceny nie spadną, ale jeśli przez rok się przy obecnej
    inflacji utrzymają, to realnie będą kilkanaście procent niższe

    Lukasz